۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85373793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: پست‌های مهم و حساس به مدیران توانمند سپرده شود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: پست های مهم و حساس مدیریتی به افراد توانمند، متعهد، متخصص و در تراز انقلاب اسلامی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد در مصلای این شهرستان اظهار کرد: دولت سیزدهم اقدامات مهمی در راستای حل مشکلات مردم در سیاست داخلی و خارجی انجام داده، که جای تقدیر است.

وی افزود: از رییس جمهور تقاضا می‌شود که افراد توانمندی همانند خود را که دست به قلم هستند در رده‌های پایین‌تر پیدا کنند تا بتوانند بیش از گذشته در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

خطیب جمعه بروجرد بیان کرد: باید تلاش کرد تا از جوانان تحصیل کرده توانمند، متعهد و خلاق در حوزه‌های مختلف استفاده شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به گرامیداشت روز فناوری فضایی اضافه کرد: جمهوری اسلامی در فناوری فضایی پیشرفت‌های چشمگیری داشته که برای دنیا حیرت انگیز بوده که چگونه یک کشور با وجود این همه تحریم توانسته در عرض کمتر از ۳۵ سال به جایی برسد که چندین ماهواره را به فضا پرتاب نماید و ساخت موشک‌های نقطه زن را با تکیه بر توان داخلی انجام دهد.

وی ادامه داد: در موضوع پرتاب ماهواره ثریا به فضا کشورهای انگلیس و آمریکا این اقدام را محکوم کردند که ناشی از حسادت آنها بود و گفتند ماهواره بر قائم شبیه موشک‌های بالستیک است.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: آنچه موجب عصبانیت دشمن از ایران شده پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی و تکیه بر دانش ایرانی است.

وی گفت: استکبار جهانی چاره‌ای جز تسلیم در برابر جبهه مقاومت اسلامی ندارد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به گرامیداشت ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی جمهوری اسلامی افزود: جوانان سلحشور ارتشی در محضر امام خمینی (ره) رژه رفتند و به رژیم طاغوت پشت کردند و این در زمانی بود که رژیم طاغوت تا دندان مسلح بود.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: با حمایت چند نهاد با هدف کمک به تولید کنندگان و ایجاد اشتغال برای افراد بیکار قرارگاه رفع موانع تولید در سطح شهرستان آغاز به کار کرده و تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و تاکنون مشکل ۴۵ واحد تولیدی و صنعتی در سطح شهرستان برطرف شده است.

وی ادامه داد: افراد بسیاری به کار گیری شده‌اند و اعلام شده که افراد جوینده کار می‌توانند با مراجعه به دفتر امام جمعه بروجرد تقاضای کار نمایند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha