۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85363175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: دستاوردهای انقلاب تبیین شود

۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبر: 85363175
فرماندار بروجرد: دستاوردهای انقلاب تبیین شود

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی باید به صورت مستند و قابل لمس برای مردم تبیین شود.

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری بروجرد که با محور تبیین برنامه های دهه فجر در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه تبیین دستاوردهای انقلاب در کشور، استان و شهرستان ها تشکیل شده تا در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اقدامات لازم برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای غیرقابل انکار نظام و انقلاب اسلامی در شرایط تحریم ها حاصل شده است، بیان کرد: در ۴۵ سال گذشته همواره مشکلات و فضای روانی توسط دشمن ایجاد شده است تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کنند اما دستاوردهای بی نظیری به دست آمده که باید برای مردم تبیین شود.

فرماندار بروجرد با تاکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در تبیین دستاوردهای انقلاب بیان کرد: در آستانه دهه فجر و تا زمان باقی مانده همه دستگاه‌های اجرایی مختلف فرصت دارند تا ضمن اعلام دستاوردهای انقلاب در حوزه خود نهایت همکاری را داشته باشند تا برنامه های دهه فجر متفاوت تر با سال های قبل برگزار شود.

مرادی با اشاره به اینکه فضاسازی در برگزاری برنامه های دهه فجر باید همراه با مشارکت مردم و همراه با نشاط اجتماعی باشد، اضافه کرد: در این راه همه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری کنند و در کنار برنامه های مختلف دستاوردهای دولت در راستای ایجاد نشاط و امید برای مردم معرفی شود.

وی با اشاره به تشکیل ۲۱ کمیته مختلف در راستای ارائه و تبیین دستاوردهای مختلف انقلاب ادامه داد: در فضاسازی برگزاری برنامه های دهه فجر باید ضرورت بر حضور و همکاری مردم باشد و این فضا را در دل جامعه ایجاد کرد که همراه با فضایی پرنشاط برای مردم باشد.

فرماندار بروجرد با اشاره به انتخابات پیش رو یادآور شد: همه باید به صورت دغدغه مند برای بالا بردن میزان مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

مرادی با تاکید بر اصل بی طرفی مدیران و عدم جانب داری آنها در ستادهای انتخاباتی است، گفت: شرکت مدیران در فعالیت های انتخاباتی ممنوع است و ما باید نهایت اصل بی طرفی و اقدام به مر قانون را در این زمینه باید داشته باشیم.

دستاوردهای انقلاب در برخی حوزه ها شگفت انگیز است

امام جمعه بروجرد نیز در این جلسه گفت: جهاد تبیین یک ضرورت است و باید در این راستا، به دور از مبالغه دستاوردهای مختلف در حوزه های مختلف را برای مردم بیان کرد.

حجت الاسلام سید علی حسینی اظهار کرد: ایران اسلامی در کمتر از ۴۰ سال از بسیاری کشورهای پیشرفته جهان جلو افتاده اگر در گذشته بیماران برای درمان به خارج از کشور اعزام می شدند اکنون بسیاری برای درمان به ایران اسلامی سفر می کنند.

وی با اشاره به پیشرفت های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان بخوبی به این پیشرفت های ما واقف هستند، پیشرفت ها و دستاوردهایی که در دوران تحریم دشمنان حاصل شده است باید آنها را به درستی برای مردم تبیین کرد تا به نظام و انقلاب دلگرم شوند.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: مدیران و مسوولان باید با رفتار و عمل خود در جهت خدمت رسانی به مردم گام بردارند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اقدام جدی برای مهار تورم، گفت: ارائه آمارها و حرف ها زمانی می تواند موثر و سودمند باشد که مردم اثرات آنها را در سفره خود ببیند، آنچه واضح است مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است و اینکه مردم توان خرید برخی اقلام را به علت گرانی ندارند.

وی افزود: مدیر باید برای حل مشکل راهکار داشته باشد و زمانی که می بیند مردم با مشکل مواجه هستند با رفتار خوب و با استفاده از امکانات و داشته های موجود برای حل به مشکلات اقدام کند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به ایجاد قرارگاه اشتغال و رفع مشکلات تولید با همکاری دستگاه های اجرایی ادامه داد: هر کسی مشکل بیکاری داشته باشد این قرارگاه برای او کار مهیا می کند، امروز بسیاری کارخانه های شهرستان نیازمند کارگر هستند اما اگر کسی این شغل را نپذیرد به ضعف فرهنگ کار در جامعه بر می گردد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به مسئله انتخابات و ضرورت مشارکت مردم گفت: برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید به معیشت مردم رسیدگی بیشتری شود.

وی افزد: تنوع داوطلبان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار است اما این برای افزایش مشارکت مردم کافی نیست بلکه در کنار آن باید به معیشت مردم هم رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha