۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85320847
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: ایده پردازی در آموزش و پرورش جدی گرفته شود

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: ایجاد خلاقیت، ایده پردازی، نوآوری و پژوهش در آموزش و پرورش جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش بروجرد که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، بیان کرد: اولویت نظام آموزشی باید ارتقای دانش آموزان باشد براین اساس آموزش و پرورش از سیاست زدگی پرهیز کند.

وی اضافه کرد: وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی است و در این مسیر باید به شایستگی و شایسته سالاری توجه شود.

فرماندار بروجرد با اشاره به راه اندازی سامانه شهر یاران برای ثبت ایده‌ها یادآور شد: مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی از این ایده‌ها برای حل مشکلات استفاده خواهند کرد و این مهم بسیار حائز اهمیت است.

مرادی تاکید کرد: ۶۱۰ کارخانه تولیدی در شهرستان وجود دارد که دانش آموزان در قالب اردوهای پیشرفت از این واحدهای تولیدی بازدید کنند و با صنایع مختلف آشنا شوند.

وی ادامه داد: بحث انجمن اولیا جدی گرفته شود و برای پرورش فرزندان باید سه ضلع معلم، خانواده و دانش آموز مدنظر قرار گیرد و تقویت شوند.

خانه معلم بروجرد ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: خانه معلم این شهرستان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دهه فجر امسال به بهره‌برداری می رسد.

نریمان سبحانی‌نیا اظهار کرد: آموزش و پرورش زمینه رشد فرهنگ و کشف استعدادها بوده و قلب و پیکر جامعه است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش ساماندهی نیروی انسانی است که در سال تحصیلی جدید با توجه به کمبود نیروی انسانی این مهم مدیریت شده و در اکنون کلاس بدون معلم وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: برای نیروهای جدیدی که امسال به آموزش و پرورش اضافه شده کارگاه‌های تخصصی برگزار شده است.

سبحانی‌نیا اضافه کرد: امسال ۲ هنرستان حجاب و احسان مطیعی در بروجرد ایجاد شده و حدود ۷۰۰ میلیارد ریال برای تجهیزات این هنرستان‌ها جذب شده است.

وی با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی استاندارد از مشکلات آموزش و پرورش بروجرد است، ادامه داد: همچنین امسال ۲ چمن مصنوعی در شهرستان افتتاح شده و ۲ چمن مصنوعی دیگر در دست اقدام است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به اردوگاه دانش آموزی فیال افزود: برای رفع مشکلات این اردوگاه باید تصمیمات خوبی گرفته شود.

بیش از ۶۰ هزار دانش آموز در ۴۲۰ واحد آموزشی شهرستان بروجرد مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha