۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85409841
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل باشگاه ملوان: امیدوار به کسب سهمیه آسیا هستیم

رشت - ایرنا - مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: امیدوار به کسب سهمیه آسیا هستیم و در این خصوص تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

آرش فهمیده روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه تیمهای فوتبال آقایان و بانوان ملوان در رقابتهای فصل جاری تاکنون نتایج خوب و ارزشمندی را کسب کردند و امیدواریم که یک دستاورد جدیدی را برای فوتبال گیلان رقم بزنیم.

وی افزود: تیم فوتبال ملوان هم اینک جایگاه مناسبی در جدول رده‌بندی دارد و این تیم بازی بسیار حساسی را باید با گل‌گهر سیرجان انجام دهد؛ امیدواریم در این دیدار پیروز شویم تا همچنان روند رو به رشد خود را طی کرده و در جدول رده‌بندی نیز صعود کنیم؛ زیرا هدف ما کسب سهمیه آسیا است.

وی ادامه داد: شرایط برای انجام یک بازی زیبا برابر گل‌گهر مهیا است؛ انتظار داریم که طرفداران ملوان همانند بازی‌های گذشته در کنار ما باشند و تیم خود را تا پایان بازی تشویق و حمایت کنند تا ملوانان با حمایت طرفداران خود بتوانند در این بازی سخت و حساس به برتری برسند.

مدیرعامل باشگاه ملوان به تیم بانوان نیز اشاره و اضافه کرد: تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی نیز در رقابتهای لیگ برتر نتایج بسیار خوبی را کسب کرده و در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و امیدواریم که در ادامه نیز این تیم نتایج ارزشمندی را کسب و در نهایت به مقام قهرمانی دست یابد.

فهمیده بیان کرد: تیمهای فوتبال نوجوانان و امیدهای ملوان بندرانزلی نیز در رقابتهای لیگ برتر نتایج ارزنده‌ای را کسب کرده و این ۲ تیم نیز در رقابتهای لیگ برتر نوجوانان و امیدهای کشور امیدوار به کسب مقام قهرمانی هستند و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هر چهار نماینده ملوان در رقابتهای لیگ برتر بتوانند روی سکو قرار گیرند.

کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

وی در ادامه به دراختیار قراردادن عواید بلیت فروشی بازی ملوان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اشاره و بیان کرد: تمامی عواید بلیت فروشی بازی تیمهای ملوان و گل‌گهر سیرجان را در اختیار موسسه امام علی(ع) قرار خواهیم داد تا به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کمک شود.

وی خاطرنشان کرد: فوتبال یک اتفاق فرهنگی است و ما باید تلاش کنیم تا در بهانه‌های مختلف بیشتر به هم نزدیک شویم؛ در این راستا تنها کاری را که می‌توانستیم برای سیل‌زدگان انجام دهیم، همین امر است و با توجه به اینکه تیمهای ورزشی دارای جایگاه فرهنگی در کشور هستند، اینگونه اقدامات می تواند تاثیر مثبتی را در بخشهای مختلف ایجاد کند.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی افزود: البته انتظار داریم که مسئولان از این حرکات حمایت کنند و در اسرع وقت کمکها را در اختیار سیل‌زدگان قرار دهند تا این کارها به عنوان پیش مقدمه کارهای بزرگ باشد.

فراهم آوردن زیرساختهای مناسب

وی در ادامه به موفقیت‌های تیمهای مختلف ملوان در رقابتهای فصل جاری اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه ما هیچگونه حمایت دولتی نداشتیم، عملکرد ما موفق است اما این اقدامات تنها تسکین دهنده است زیرا ملوان و همچنین سایر تیمهای گیلانی شرایط مناسب مالی و زیرساختی ندارند.

فهمیده در ادامه گفت: موفقیت ملوان در چند سال اخیر به دلیل بخش خصوصی و موقتی است؛ اما باید مسئولان ورزش اقدامات مناسبی را برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی انجام دهند تا تیمهای ما در این خصوص مشکلی نداشته باشند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در شهرهای دیگر شاهد ورزشگاه‌های بسیار مناسب و استاندارد هستیم و اکثر تیمها دارای کمپ‌های تمرینی و حتی چند زمین تمرین مناسب دارند اما متاسفانه تیم ملوان حتی یک زمین تمرینی مناسب هم ندارد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در خاتمه گفت: به دلیل کمبود زیرساختهای مناسب ورزشی و همچنین نداشتن توان مالی مناسب، هم اینک تیمهای گیلانی شرایط و جایگاه مناسبی در لیگ‌های کشور ندارند و به همین دلیل انتظار داریم که مسئولان ورزش در این خصوص اقدامات ارزنده‌ای را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که هم اینک با کسب ۲۹ امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، عصر روز پنجشنبه هفدهم اسفندماه، باید در یک دیدار خانگی رو در روی تیم گل‌گهر سیرجان که با ۳۰ امتیاز در رتبه پنجم است، قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha