۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85409704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ قطعه باکلان در طبیعت قزوین رهاسازی شد

۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹
کد خبر: 85409704
۲ قطعه باکلان در طبیعت قزوین رهاسازی شد

قزوین - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک گفت: ۲ قطعه پرنده آبزی باکلان که پس از تیمار و بهبود وضعیت جسمی و در راستای حفظ و حراست از محیط زیست توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در طبیعت رها سازی شدند.

سامان اعلمش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۲ قطعه پرنده آبزی باکلان پس از اطمینان از روند بهبودی آنها و اینکه قابل بازگشت به طبیعت هستند در یکی از آبگیرهای شهرستان آبیک به زیستگاه طبیعت خود بازگردانده شدند.

به گفته وی، این پرندگان که دچار مصدومیت شده بودند توسط مردم و دوستداران محیط زیست به اداره حفاظت محیط زیست آبیک تحویل داده شده بودند که پس از تیمار و بهبودی کامل به زیستگاهشان بازگشتند.

اعلمش با اشاره به اینکه باکلان پرنده آبزی که در تالاب و آبگیرها زندگی می کند و تغذیه آنها نیز ماهی و سایر آبزیان است، خاطرنشان کرد: طول این پرنده حدود ۹۰ سانتی متر بوده و در سواحل دریا، دریاچه ها زندگی و آشیانه خود را نیز در روی درختان می سازد.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده مصدومیت هرگونه حیوان و پرنده، مراتب را در سریع ترین زمان ممکن به اداره حفاظت محیط زیست محل زندگی خود اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha