توقیف ۲۹ دستگاه خودروی شوتی قاچاق و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد- ایرنا- توقیف ۲۹ خودروی سبک در اجرای طرح برخورد با خودروهای قاچاق بر موسوم به شوتی و چند اخبار انتظامی دیگر سرخط مهمترین خبرهای انتظامی لرستان است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سرهنگ" نبی اله قاسمی" فرمانده انتظامی خرم آباد روز سه شنبه در اینخصوص اظهار کرد: در تداوم طرح های امینت بخش در سطح شهر و محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان و مقابله با مخاطرات رانندگی خودروهای شوتی(قاچاق بر) برای دیگر رانندگان، طرح برخورد با این خودروها توسط مجموعه انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا درآمد که ۲۹ دستگاه خودرو توقیف شد.

دستگیری کلاهبردار سکه های تقلبی در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز در اینخصوص اظهار کرد: در پی مراجعه یکی ازشهروندان به ماموران پلیس آگاهی "الیگودرز" و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبلغ ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ "علی اسدالهی" افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و فعال نمودن منابع و مخبران و تعقیب و مراقبت، کلاهبردار را در شهرستان "الیگودرز" شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر شد که به کلاهبرداری اعتراف و ۴۸ عدد سکه تقلبی نیز از وی کشف شد.

سرهنگ اسدالهی ضمن هشدار به مجرمان و سودجویان افزود: شهروندان فریب افراد فرصت طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه های قدیمی، باستانی و اشیای عتیقه نخورند و در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

دستگیری سارقان تجهیزات اراضی کشاورزی در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری سارقان تجهیزات اراضی کشاورزی و اعتراف آن ها به ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ "نبی اله قاسمی" در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت تجهیزات اراضی کشاورزی در شهر خرم آباد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ قاسمی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۷ خرم آباد با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی ۲ فرد سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضایی طی ۲ عملیات جداگانه دستگیر کرد که به ۱۲ فقره سرقت تجهیزات اراضی کشاورزی در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف وانت بار مسروقه در پلدختر

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر از کشف یک دستگاه خودروی مسروقه خبر داد .

سرهنگ "شاپورگراوند" در تشریح جزییات این خبر افزود: ماموران پاسگاه جایدر حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی وانت بار مشکوک و جهت تحقیقات بیشتر آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران پس از استعلام از سامانه متوجه مسروقه بودن خودرو شدند و آن را برای سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی انتقال دادند.

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی در دورود

فرمانده انتظامی شهرستان دورود از دستگیری سارق مشاعات ساختمانی و کشف پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ "جمشید سیاه منصور" در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع سرقت مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان دورود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۲با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی یک نفر سارق دراین زمینه شدند، افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه وی عنوان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات پلیس به پنج فقره سرقت اموال مشاعات ساختمان و انباری ها در سطح شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری عامل تیراندازی در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ "علی امانی" در تشریح این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد تیر اندازی به سمت منزل مسکونی در یکی از محلات کوهدشت، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی قبل از حضور پلیس از محل متواری شده بود، افزود: اقدامات تخصصی و میدانی ماموران در این راستا آغاز و سرانجام با تلاش پلیس، مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی کوهدشت با بیان اینکه متهم انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد، افزود: تلاش جهت کشف سلاح به کار رفته کماکان در دستور کار است و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارقان احشام درسلسله

فرمانده انتظامی سلسله از دستگیری ۲ سارق احشام و کشف پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ" محمد بوستان افروز" با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع سرقت احشام در روستاهای اطراف سلسله توسط سارق یا سارقان، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت که ماموران با انجام اقدامات پلیسی هویت ۲ سارق را شناسایی و پس از رصد اطلاعاتی مخفیگاه آنان مشخص و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات اولیه به پنج فقره سرقت احشام در سطح این شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی سلسله بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر سرقت های انجام شده ناشی از غفلت مالباختگان از اموال خود بوده، از مردم درخواست می شود نسبت به رعایت نکات ایمنی در راستای حفظ اموال خود و همچنین عدم رها سازی در نقاط مختلف اقدام نمایند تا افراد فرصت طلب و سارقان نتوانند از این خلاء ها استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha