۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85414152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در لرستان کشف شد

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵
کد خبر: 85414152
۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در لرستان کشف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه از پنج نفر در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: ماموران انتظامی استان در اجرای طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه، با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری پنج عامل تهیه و توزیع و کشف ۰ هزار انواع مواد محترقه از آنان شدند.

وی با اشاره به مخاطرات استفاده از مواد محترقه و آتش زا به بهانه چهارشنبه سوری ادامه داد: این افراد پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

کلاهبرداری با جعل اسناد

سردار الهی همچنین اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با موضوع جعل اسناد ملکی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی خرم آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ خرم آباد پس از شناسایی فرد خاطی، متهم را با هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که در تحقیقات به عمل آمده به بزه خود معترف و مشخص شد با جعل اسناد، ملکی را به ارزش ۱۳۷ میلیارد ریال به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی به شهروندان توصیه کرد معاملات خود را با رعایت مقررات از مجاری قانونی پیگیری نمایند تا دچار چنین مشکلاتی نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha