۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85506955
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هادی هاشمی نیا رییس مجمع نمایندگان لرستان شد

۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبر: 85506955
هادی هاشمی نیا رییس مجمع نمایندگان لرستان شد

خرم آباد - ایرنا - هادی هاشمی نیا نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس مجمع دوازدهم نمایندگان لرستان در خانه ملت انتخاب شد.

به گزارش ایرنا لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و نخستین مجمع نمایندگان استان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارای ۶ عضو جدید است.

هادی هاشمی نیا که در این دور به همراه رضا سپهوند نمایندگان جدید مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی هستند، در مجمع جدید به عنوان رییس انتخاب شده است.

گفتنی است محمدحسین محمدی به عنوان نماینده سلسله و دلفان، علی امامی راد در حوزه کوهدشت و رومشکان، حمیدرضا گودرزی در الیگودرز و روح الله لک علی‌آبادی در حوزه دورود و ازنا ترکیب جدید وکلای مردم لرستان در بهارستان هستند.

همچنین سیدحمیدرضا کاظمی در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان، فاطمه مقصودی و عباس گودرزی نیز در حوزه بروجرد و اشترینان دوباره توسط مردم برای مجلس دوازدهم انتخاب شده اند.

هادی هاشمی نیا در تماس با ایرنا ضمن تایید ریاست مجمع جدید نمایندگان استان گفت عضویت قطعی و نهایی اعضا در کمیسیون های اختصاصی هفته آینده اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha