۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبر: 85405592
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 استقبال از مدال آوران شنای فارس در مسابقات آسیایی فیلیپین

شیراز-ایرنا- مدال آوران استان فارس در رشته شنا پس از درخشش در یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا که در فیلیپین برگزار شد با استقبال مسئولان ورزش و استان وارد  شیراز شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در آیینی که به همین منظور روز شنبه در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز و با حضور رحیم خدا جو سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس، سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد آجا در استان فارس و شماری از دست اندرکاران ورزش برگزارشد از این ورزشکاران با اهدا حلقه های گل تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، محمد مهدی غلامی از فارس با ۲ مدال نقره در ۲۰۰ متر مختلط و ۲۰۰ متر پروانه و سه برنز در ۵۰متر کرال پشت، ماده چهار در ۱۰۰ متر آزاد تیمی و۱۰۰ متر کرال پشت بیشترین مدال ها را برای فارس به ارمغان آورد و نخستین شناگری بود که مدال انفرادی در تاریخ شنا برای فارس کسب کرد.

همچنین رایان زارع در ماده چهار در ۱۰۰ متر آزاد تیمی رده سنی ۱۳ الی ۱۴ سال از این استان مدال برنز کسب کرد وعلیرضا عرب دیگر شناگر فارس عنوان هفتم رده سنی ۱۵ الی ۱۷ به دست آورد.

به گزارش ایرنا شناگران ایران در یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا موفق به کسب یک مدال طلا، چهار نقره و هفت برنز شدند و چندین رکورد هم در این مسابقات شکستند.

مسابقات شنا یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از هفتم اسفند در فیلیپین آغاز شد و تا دهم همین ماه ادامه داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha