۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85403233
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۹۹ درصد شعب قزوین آماده رای گیری است

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۶
کد خبر: 85403233
۹۹ درصد شعب قزوین آماده رای گیری است

قزوین - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: یک هزار و ۹۶ شعبه اخذ رای در استان قزوین وجود دارد که از صبح امروز ۹۹ درصد آن به شکل برخط متصل شده و آماده رای گیری هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کاظمی روز جمعه در ستاد انتخابات استان قزوین و در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: یک درصد باقی مانده مربوط به شهر اسفرورین، آوج و 2 نقطه در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز است که تا دقایق دیگر کارهای فنی ان نیز تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: تمامی دست اندرکاران انتخابات راس ساعت هشت صبح آماده و پذیرای رای دهندگان هستند و در سراسر استان قزوین شور انتخاباتی را پای صندوق شاهد هستیم.

کاظمی ضمن قدردانی دست اندرکاران انتخابات در استان قزوین،‌ بیان کرد: ۲۵ هزار نفر هم اکنون دست اندرکار حوزه شعب اخذ رای هستند که شامل هیات اجرایی، نظارت، بازرسی، محافظان و نیروهای امنیتی ، نماینده نامزدها و پشتیبانی و غیره است.

کاظمی خاطرنشان کرد: انصافا از اصحاب رسانه و فعالان حوزه مجازی صمیمانه تشکر می‌کنم که در حوزه امنیت روانی نقش شایانی داشتند و در حوزه معرفی نامزدها و شور انتخاباتی و تلاش برای گسترش شور انتخاباتی پایمردی کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha