۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۴۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85404576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شعبه‌های سیار اخذ رای در قزوین به کمک شعب ثابت آمد

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۴۵
کد خبر: 85404576
شعبه‌های سیار اخذ رای در قزوین به کمک شعب ثابت آمد

قزوین - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: افزایش بار جمعیتی در برخی از شعبه‌های ثابت این استان باعث شد تا برخی از صندوق های سیار به کمک این شعب بروند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کاظمی عصر جمعه در ستاد انتخابات استان قزوین و در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به افزایش بار جمعیتی در برخی از شعب استان قزوین قرار شده تا با هماهنگی فرمانداران شعب سیار نیز در کنار شعب ثابت قرار گیرند.

وی به بیشترین زمان‌های اخذ رای در شعب استان قزوین اشاره کرد و گفت: تا به این لحظه در ۲ پیک زمانی مربوط به ۱۰ تا ۱۲ صبح و دیگری از ۱۸ به بعد با وجود سردی هوا، شعب اخذ رای با بالاترین میزان مشارکت و حضور رای دهندگان همراه بود.

کاظمی تصریح کرد: برخی از شعب ما درخواست تعرفه جدید کردند که بلافاصله تامین شد، در برخی از شعب نیز دستگاه های احراز هویت با مشکلاتی مواجه شده بودند که در اسرع وقت توسط عوامل فنی موارد یاد شده مرتفع شد.

این مسوول با بیان اینکه تاکنون تخلف موثر و مواردی که مانع در امر برگزاری انتخابات شوند در استان گزارش نشده، تصریح کرد: مواردی از تخلف در بعضی از حوزه های انتخابیه وجود داشت که با ورود دستگاه قضایی و هیات های بازرسی این گزارش ها تحت بررسی قرار گرفتند، ضمن اینکه در خصوص برخورد با تخلفات انتخاباتی مصمم هستیم و اجازه نمی دهیم موضوعی فرآیند انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین خاطرنشان کرد: به ملت ایران و هم استانی های گرامی نیز تبریک عرض می کنیم که با حضور خود در پای صندوق های رای بازهم حماسه آفریدند و در خاطرات ماندگار شدند.

کاظمی به تمدید مهلت انتخابات تا ساعت ۲۲ امشب اشاره کرد و یادآور شد: تا پایان امشب با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای و با مشارکت قابل توجه آنان همراه خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha