استاندار قزوین: مشارکت مردم در ساعات اولیه قابل توجه است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: مشارکت مرم این استان در ساعات ابتدایی اخذ رای قابل توجه است و پیش بینی یک حضور پر شور را نوید می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز جمعه در شعبه اخذ رای ۱۹۳ واقع در مدرسه تیزهوشان شهید بابایی اظهار کرد: حماسه حضور مردم در انتخابات بیشینه بالایی دارد و این دستاوردها همواره دشمنان را ناراحت می‌کند.

وی اضافه کرد: امروز مردم با حضور خود در پای صندوق رای، ثابت می کنند که اختیار تصمیم گیری کشور دست خودشان است که این نوع مشارکت به طور حتم مایه تغییر و تحول و عامل ناراحتی، بغض و حسد دشمنان است.

اعلایی بیان کرد: امروز توفیق دیگری برای ملت ایران رقم خورد و انتخابات امروز از چند جهت حایز اهمیت است، ابتدا اینکه انتخابات خبرگان به لحاظ جایگاه رسمی نظام جمهوری اسلامی و سپس انتخابات مجلس شورای اسلامی که تصمیمات و ریل گذاری در کشور را بر عهده دارد.

استاندار قزوین در ادامه با بیان اینکه برای تعیین سرنوشت ایران اسلامی از مردم درخواست می کنیم که حضور پررنگی داشته باشند، تصریح کرد: نتیجه ای که از صندوق رای خارج می شود بسیار برای جامعه تاثیرگذار است.

اعلایی در ادامه بیان کرد: امیدواریم با انتخاب نمایندگان قوی بار دیگر بتوانیم در باقی مانده زمان دولت در حوزه مبارزه با فساد و انجام خدمت رسانی به مردم در کنار مجلس عملکرد مثبتی از خود برجای بگذاریم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز بخشی از امنیت صندوق ها در کنار عوامل فراجا بر عهده بسیج قرار گرفت تا بیش از گذشته شاهد امنیت در حوزه انتخابات باشیم.

استاندار قزوین در پایان به جوانان نخبه و قهرمان استان قزوین در همراهی او برای صندوق انتخابات اشاره کرد و گفت: امروز این ما بودیم که جوانان را همراهی کردیم تا ثابت کنیم جوانان ما هم در عرصه ملی و بین المللی و هم در fزنگاه‌های حساس پای آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایستادند.

مهران برخورداری، علی اصغر آسیابری، مرضیه حسنی رتبه هفت کنکور، آبتین قاسم پور، سارا غزنوی در رشته جغرافیا، علیرضا قورچی بیگی در شطرنج، محمد برادران سیمرغ بلورین جشنواره فجر و مهدی رمضانی از ورزشکاران المپیک در رشته والیبال همراه با استاندار قزوین در صندوق رای حاضر بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha