۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85403193
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شرکت امامان جمعه شیعه و سنی گنبدکاووس در انتخابات

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبر: 85403193
شرکت امامان جمعه شیعه و سنی گنبدکاووس در انتخابات

گنبدکاووس- ایرنا- امامان جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان گنبدکاووس دقایقی پس از شروع زمان رای گیری، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری شرکت کرده و با توصیه به مردم برای حضور در شعب اخذ رای، تصریح کردند: شرکت انتخابات، مشارکت در تعیین سرنوشت است و همه واجدین شرایط باید در آن سهیم باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امامان جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس روز جمعه باحضور در شعبه یک اخذ رای این شهر و پس از انداختن رای خود به صندوق به خبرنگاران گفتند: مردم با انتخاب کاندیدای اصلح و توانمند به تشکیل مجلس قوی و نظام اسلامی مقتدرتر کمک کنند.

امام جمعه گنبدکاووس بابیان اینکه عبادت ۲ جنبه فردی و اجتماعی دارد، بیان داشت: شرکت در انتخابات ترجمه واقعی عبادت، معنویت، خداپرستی و انقلابی‌گری است.

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: ذات اسلام مقابله با استکبار است و مردم با حضور پرشور در انتخابات به دشمنان می‌گویند ما در صحنه انقلاب حاضر هستیم.

شرکت امامان جمعه شیعه و سنی گنبدکاووس در انتخابات

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس هم گفت: مردم باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در ساعات اولیه در انتخابات شرکت کنند.

آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: انتخابات از مسائل بسیار بااهمیت در نظام جمهوری و تعیین سرنوشت ملت است و مردم باید به این تکلیف و حق خود در تعیین سرنوشت اهتمام داشته باشند.

وی اضافه کرد: مردم با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات، یکبار دیگر دشمنان را مایوس کنند.

دیگر امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس هم با مهم دانستن انتخابات، بیان داشت: هر فرد ایرانی واجد شرایط که شماره ملی و مدرک هویتی دارد، لازم است در انتخابات شرکت کند.

آخوند عبدالکریم جاور افزود: حضور در شعب اخذ رای بویژه در ساعات اولیه مهم است و مردم باید با رای به فرد اصلح و قوی که دارای برنامه در بخش‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد، از فرصت انتخابات استفاده کنند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و تنها یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha