۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85411906
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

حضور پرشور در انتخابات، ریل‌گذاری پیشرفت کشور بود

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس با قدردانی از حضور ۲۵ میلیون نفری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند امسال گفت: این مشارکت، ریل‌گذاری برای پیشرفت همه جانبه کشور و رسیدن به قله بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گنبدکاووس افزود: با وجود تلاش بیش از یک ساله دشمنان و ضد انقلاب برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات، مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی مشارکت خوبی در این رخداد مهم سیاسی داشتند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب که حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند را جهاد و رای تمدنی دانستند، بیان کرد: هر رایی که مخالف خواست دشمنان نظام ما و آزادانه در صندوق انداخته شد، جهاد بود.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: وظیفه همه مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که با کار و تلاش بیشتر و تصویب قوانین مناسب به مردم خدمت و قدردان حضور آنها در انتخابات ۱۱ اسفند باشند.

حضور پرشور در انتخابات، ریل‌گذاری پیشرفت کشور بود

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با گلایه از برخی خواص که در شرکت‌نکردن در انتخابات مخالفت با نظام اسلامی تحلیل می‌کنند، اظهار گرد: این تحلیل به هیچ وجه صحیح نیست چراکه افراد در جمهوری اسلامی آزادانه در انتخابات شرکت می‌کنند و آنروز ممکن است به هر دلیل فردی نتوانسته در این رخداد سیاسی حضور یابد.

وی به مساله غزه هم اشاره کرد و گفت: یکی از راهبردهای رزمندگان غزه، مقاومت، تداوم و تنوع مبارزه برای تضعیف رژیم غاصب صهیونسیتی است و اگر تا قبل از ماه مبارک رمضان آتش بس برقرار نشود، توفانی سهمگین‌تر از توفان الاقصی در انتظار این رژیم آدمکش خواهد بود.

حجت الاسلام ترابی همچنین با تبریک هفته منابع طبیعی و آبخیزداری (۱۵ تا ۲۱ اسفند)، افزود: اهتمام به درختکاری در زندگی ماشینی امروز، یک نیاز اساسی است و همه افراد باید برای توسعه فضای سبز که به فرموده رهبر معظم انقلاب نوعی سرمایه‌گذاری پُرسود است، مشارکت داشته باشند.

وی با قدردانی از سفر رییس جمهور به سیستان و بلوچستان برای بازدید از مناطق سیلزده این استان و نیز سفر امروز به خوزستان، افزود: دولت سیزدهم فعال و پرتلاش است و به کوری چشم دشمنان، مشکلات کشور و مردم به مرور رفع خواهد شد.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha