۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85419092
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گنبدکاووس: مبلغان دینی ترویج طرح «مسطورا » را جدی بگیرند

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس گفت: آنانی که اهل مسجد هستند به ویژه روحانیت و کسانی که امکان تبلیغ دارند ترویج طرح «مسطورا» را مهم بشمارند تا زندگی برپایه قرآن بیش از همیشه در جامعه گسترش پیدا کند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمود ترابی در نماز جمعه این هفته گنبدکاووس اظهار کرد: مسوولان شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی کشور و مجموعه‌های قرآنی‌ با استفاده از ظرفیت‌های علمی طرحی را در کشور اجرا کردند که منجر به انسجام بخشی معنویت های برگرفته از کلام الله مجید می‌شود.

وی افزود: مسطورا یعنی سطر سطر زندگی خود را قرآنی کنیم چرا که رسیدن به قله‌های استقامت و پیروزی و بندگی در راه خدا در سایه زندگی قرآنی به دست می‌آید.

امام جمعه گنبدکاووس در رابطه با آغاز ماه بندگی و همچنین قرارگیری در آستانه سال نو، گفت: سال جدید بهترین فرصت برای توجه بیشتر به توحید، معنویت و زدودن گرد و غبار از خانه دل‌ها و از همه مهمتر گذشته را پلکانی برای ساختن آینده قرار دادن است و از فرصت ماه رمضان هم باید برای پاکیزه کردن قلب ها، عبادت و بندگی بهتر خداوند بهره گرفت.

وی با اشاره به فوت ۱۵ نفر و مجروحیت چهار هزار و ۷۰۰ نفر در حوادث چهارشنبه سوری امسال، تاکید کرد: افزایش نظارت‌ و آگاهی جامعه نسبت به تبعات حوادث این چنینی در کنار توجه بیشتر خانواده‌ها به تربیت فرزندان نقش مهمی در کاهش خسارات خواهد شد.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: بیش از پنج ماه از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و همدستانش در غزه می گذرد و هر روز بر تعداد شهدا و مجروحان افزوده می شود و طبق آخرین آمار تاکنون ۳۱ هزار شهید و ۲ برابر این عدد در غزه مجروح شدند و هفت هزار نفر زیر آوار ماندند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به افزایش فشار گرسنگی و شهادت کودکان به دلیل نداشتن غذا، بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب هنوز بعضی از کشورهای اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی در پشت صحنه کمک می کنند که بدترین خیانت محسوب می شود و با وجود تمام این شرایط سخت مردم غزه در اوج استقامت قرار دارند و حامی رزمندگان خود هستند.

وی افزود: هجوم وحشیانه به مردمی که به دنبال گرفتن یک لقمه نان برای سیرکردن فرزندان خود هستند نمایش اوج قساوت قلب رژیم صهیونیستی مقابل چشم جهانیان است.

امام جمعه گنبدکاووس آغاز ماه مبارک رمضان را آغاز یک انتفاضه دانست و گفت: پیروز این جنگ تاریخی مشخص است چرا که رژیم صهیونیستی درگیر فروپاشی داخلی شده که قابل بازسازی نیست و با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha