حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

همدان-ایرنا- دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور امروز ساعت هشت صبح در استان همدان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان همدان برای انتخابات امروز واجد شرایط رای دهی هستند.

ساعت ۸:۰۰ | آغاز حماسه حضور در همدان

۲۹۹ نامزد از هفت حوزه انتخابیه در استان همدان برای کسب ۹ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

حوزه های انتخابیه همدان-فامنین و ملایر هرکدام ۲ نماینده و حوزه های انتخابیه نهاوند،اسدآباد، تویسرکان، بهار و کبودرآهنگ، رزن و درگزین نیز هرکدام دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند.

مردم استان همدان همچنین امروز برای انتخاب نمایندگان خود در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پای صندوق های رای می روند.

استان همدان در مجلس خبرگان رهبری دارای ۲ نماینده است، این استان سه داوطلب ورود به مجلس خبرگان رهبری دارد.

آغاز حماسه حضور در دیار دارالمومنین همدان

ساعت ۸:۴۹| عزم جزم همدانی ها برای ثبت حماسه سیاسی یازدهم اسفند

مردم دیار درالمومنین و دارالمجاهدین همدان امروز یازدهم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور عزم خود را برای مشارکت پرشور در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای جزم کرده اند.

گزارش خبرنگاران ایرنا حاضر در شعب اخذ رای حاکی است، بعضی از واجدان شرایط رای دهی با حضور در شعب رای خود را در نخستین لحظات آغاز رای گیری به صندوق های رای انداختند.

یکی از شهروندان که رای خود را لحظاتی پس از آغاز رای گیری به صندوق رای در شعبه مخابرات میدان آرامگاه ابن سینا انداخت به خبرنگار ایرنا گفت: برای ناامید کردن دشمنان و اعتلای میهن اسلامی عزیزم امروز در دقایق اولیه رای گیری برای شرکت در انتخابات حضور پیدا کردم و از سایر همشهریان و هموطنان نیز می خوام تا امروز به شکل پرنگ در پای صندوق های رای حاضر شوند.

حماسه سیاسی در دیار الوند/ استاندار: مردم همانند ۲۲ بهمن، در انتخابات حماسه خلق می‌کنند

ساعت ۹:۱۹ | تامین امنیت انتخابات همدان با چهار هزار نیروی پلیس

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: چهار هزار نیروی پلیس با آمادگی کامل برای تامین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هزار و ۳۴۹ صندوق اخذ رای حضور دارند.

سردار سلمان امیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تامین امنیت انتخابات را یکی از وظایف مهم پلیس برشمرد و اظهار کرد: حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان مظهر نقش‌آفرینی آنان در آینده کشور، تحقق مردم سالاری دینی، جمهوریت نظام و خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است.

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

ساعت ۹:۴۹| امام جمعه و استاندار همدان آرای خود را به صندوق انداختند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان ساعت ۹:۳۰ دقیقه جمعه ۱۱ اسفند با حضور در شعبه ۲۷ مخابرات آرای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی و علیرضا قاسمی فرزاد با حضور در شعبه اخد رای و با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسوولان استان آرای خود را به صندوق انداختند.

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

ساعت۹:۵۷| استاندار همدان: مردم همانند ۲۲ بهمن، حماسه‌ بزرگی در انتخابات امروز خلق می‌کنند + فیلم

استاندار همدان گفت: مردم همانند حضوری باشکوه در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن، حماسه‌ای بزرگ را در انتخابات امروز یازدهم اسفندماه خلق می‌کنند.

علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه در حاشیه حضور در یکی از شعب رای‌گیری شهر همدان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکبار دیگر این توفیق بزرگ حاصل شد تا مردم با حضوری پرشور و حداکثری پای صندوق‌های رای، سرنوشت خود را تعیین کنند.

ساعت ۱۰:۲۲ | همکاری ۷۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات همدان

رییس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در همدان گفت: ۷۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری این دوره از انتخابات در استان مشارکت دارند.

حسن رضانیا روز جمعه در ستاد انتخابات همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آغازین دقایق برگزاری انتخابات شاهد حضور پرشور و قابل توجه مردم در پای صندوق های رای هستیم.

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

ساعت ۱۰:۳۱ | امام جمعه همدان: رای دادن ادای دین به کشور و انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: همانگونه که رزمندگان از حریم در سوریه دفاع کردند ما هم وظیفه داریم دین خود را به کشور و انقلاب ادا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز جمعه در حاشیه حضور در یکی از شعب رای‌گیری شهر همدان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نماینده های منتخب، خود را در برابر مردم و جامعه مسوول بدانند.

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

ساعت ۱۲:۳۶ | فرماندار ملایر: هر رای دفاع از تمامیت ارضی و کیان اسلام است

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: هر رای ملت ایران که امروز در صندوق‌های رای ریخته می‌شود، به منزله دفاع از تمامیت ارضی کشور و کیان اسلام است.

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌هاحماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌هاوی بیان کرد: آمادگی بسیار خوبی در این شهرستان فراهم شده و از ساعت‌های اولیه صبح شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای هستیم.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: بیش از پنج هزار نفر از مردم ملایر کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند و در مجموع ۲۲۰ شعبه در سراسر شهرستان برپا است.

ساعت ۱۲:۴۰ | پیش بینی ۶۴۰ هزار تعرفه برای حوزه انتخابیه همدان و فامنین

فرماندار همدان گفت: ۶۴۰ هزار تعرفه رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه همدان و فامنین پیش بینی شده است.

مسلم مخفی روز جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: میزان تعرفه پیش بینی شده برای انتخابات حدود ۱۰ درصد بیش از آمار واجدین شرایط است.

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

ساعت ۱۳:۰۰ فیلم| شور حضور در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین
مردم دیار درالمومنین و دارالمجاهدین همدان امروز یازدهم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور با مشارکت پرشور در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای یک بار دیگر حماسه آفریدند.

ساعت ۱۳:۰۱ | ۴۵۵ خبرنگار و عکاس از همدان در حال پوشش اخبار انتخابات هستند

مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۴۵۵ خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری کار پوشش و انعکاس اخبار مربوط به این دوره از انتخابات در سطح استان را برعهده دارند.

محمدرضا خوشگفتار در محل ستاد انتخابات استان همدان، افزود: این تعداد خبرنگار، گزارشگر، تصویربردار و عوامل فنی و تولیدی از مرکز صدا و سیمای استان رسانه‌های مختلف استان با حضور در ستاد انتخابات و شعب اخذ رای تلاش برای پوشش سریع و به موقع اخبار مرتبط با انتخابات در سطح استان هستند.

به گفته وی، همچنین تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان در سطح شهرستان های تابعه و همچنین تعداد زیادی در شعب رای گیری مرکز استان و دیگر شهرستان های تابعه مشغول انجام وظیفه و رسالت خطیر اطلاع رسانی هستند.

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

ساعت ۱۳:۰۵ | استاندار : ۸۸۵ نشست مشارکت افزایی پیرامون انتخابات در همدان برگزار شد

استاندار همدان گفت: ۸۸۵ نشست مشارکت افزایی پیرامون انتخابات یازدهم اسفند در استان ویژه اقشار و گروه های مختلف مردمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه در ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: تا پیش از ساعت ۱۲ ظهر،۱۲۵ هزار تعرفه مصرف شده است و سرعت مصرف تعرفه رو به افزایش است.

ساعت ۳:۰۸ | ۴۰ پرونده تخلف انتخاباتی در همدان تشکیل شده است / کمترین تخلفات را در این دوره داشته ایم

رییس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه کمترین تخلفات را در این دوره داشته ایم،گفت: ۴۰ پرونده تخلف انتخاباتی به خصوص طی یک هفته اخیر در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی این استان تشکیل شده است.

حسن رضانیا در ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: هیچ یک از پرونده های تشکیل شده در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی، منجر به صدور رای نشده است.

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

ساعت ۱۳:۲۱ | مدال بصیرت بر گردن مردم دیار الوند

همدان- ایرنا- دیار شیردلان الوند، پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین از ساعات آغازین رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حضوری چشمگیر و حماسی در شعب صندوق های رای داشته اند.

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همزمان با سراسر کشور از ساعات اولیه روز جمعه یازدهم اسفندماه در شعب اخذ رای مستقر اقصی نقاط همدان حضور یافته و در صفوف منظم برای انداختن رای خود به صندوق قرار گرفتند.

مردمانی که دل در گرو این انقلاب دارند و هشت هزار شهید گلگون کفن نشانه این دلدادگی است، مردمی که هرکجا نیاز به حضورشان بوده، ایستادند و مردمی که یک بار در کنار هم مشت بر دهان بیگانگان زدند.

شیرزنان و دلیرمردان سرزمین هگمتانه امروز در سردترین روز سال پای صندوق های رای حاضر شدند تا با آرای خود کشور سربلند ایران، سربلند باقی بماند و این آمدن مشتی محکم تر از همیشه بر دهان دشمنان این مرز و بوم شده است.

ساعت ۱۳:۵۲| امام جمعه همدان: نماینده‌های منتخب، خود را در برابر مردم و جامعه مسوول بدانند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان روز جمعه در حاشیه حضور در یکی از شعب رای‌گیری شهر همدان گفت: نماینده های منتخب، خود را در برابر مردم و جامعه مسوول بدانند.

ساعت ۱۵:۵۵ فیلم| توصیه مادران شهدا: برای سربلندی نظام در انتخابات شرکت کنید

جمعی از مادران شهدا به نمایندگی از سایر خانواده های شهدا در استان همدان به همه مردم توصیه کردند که برای سربلندی نظام و انقلاب در انتخابات شرکت کنید.

ساعت ۱۶:۱۵ سرما حریف مردم نشد/ صف‌های طولانی رای در قهاوند همدان

مردم قهاوند در استان همدان با وجود سرمای شدید هوا حضوری پرشور،گرم و گسترده در داوزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بهم رساندند.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: تا این لحظه هیچ مشکلی در فرآیند اجرای انتخابات تمام الکترونیک در ملایر نداریم و در تمامی ۲۲۰ شعبه اخذ رای، انتخابات روال خوبی را طی می‌کند.

"سلمان اسماعیلی" روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ۲ برابر بیش از نیازمان صندوق‌های الکترونیکی پیش‌بینی شده و محدودیتی در ارسال صندوق در شعب اخذ رای نداریم.

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

ساعت ۱۶:۴۷ امام جمعه موقت همدان: حضور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کند

امام جمعه موقت همدان گفت: حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دشمنان را مایوس می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن طاهری در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه همدان اظهار کرد: تجربه ثابت کرده هر ملتی که حضور در صحنه داشته باشند استکبار جهانی و هر دشمنی، از میل به تهاجم و خیانت به آن کشور ناامید می‌شود، چنانچه در ۲۲ بهمن حضور پرشور مردم دشمن را مایوس کرد.

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

ساعت ۱۷:۱۳ فیلم| حماسه آفرینی روستاییان همدانی پای صندوق های رای

اهالی روستاهای مختلف همدان امروز یازدهم اسفند ماه حضوری پرشور در پای صندوق های رای بهم رساندند و یکبار دیگر حماسه آفریدند.

ساعت ۱۷:۲۴ سرمای همدان مغلوب گرمای حضور مردم در انتخابات

حضور مردم هگمتانه امروز جمعه ۱۱ اسفند با وجود سرمای شدید در شعبه های اخذ رای گسترده بود و مردم ولایت مدار پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین با شور و شعف وصف ناپذیر در پای صندوق های رای حاضر شدند.

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان از اولین دقایق صبح امروز ۱۱ اسفند در پای صندوق های رای حاضر شدند و شعب اخذ رای در برخی از نقاط استان مملو از جمعیت است.

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

ساعت ۱۸:۰۸ گزارش تصویری انتخابات ۱۴۰۲ - همدان

مردم همدان، جمعه (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) با حضور در پای صندوق های رأی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و آراء خود را به صندوق انداختند.

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

ساعت ۱۹:۲حاشیه نگاری ایرنا از انتخابات در همدان، از رای بانوی ۹۸ ساله تا یادواره کاپشن صورتی+ فیلم

رای‌گیری در شعب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در همدان با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

یکی از جوانان روستای مهدی آباد همدان سوار بر اسب و همراه داشتن پرچم مقدس اسلامی در مدرسه روستا حاضر شد و به گزینه‌های مدنظر خود رای داد.

این جوان روستانشین اظهار کرد: به نمایندگی از خانواده سوارکاری همدان در انتخابات امروز حضور یافت و این حرکت نمادین را به عشق مردم عنوان کرد.

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

ساعت ۲۰:۳۲ | صفوف شبانگاهی رای دهی مردم همدان + فیلم

مردم دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان امروز یازدهم اسفند همچنان حضوری پررنگ در پای صندوق های رای دارند، گزارش خبرنگاران ایرنا از ازدحام در برخی شعب رای دهی در ساعات پایانی رای گیری حکایت دارد.

۲۱:۳۰

ساعت ۲۱:۳۳ | گل طلایی ورزشکاران همدانی در انتخابات یازدهم اسفند

جامعه ورزش استان همدان امروز جمعه با حضور باشکوه و حداکثری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گل کاشتند.

جمعیت ۸۵ هزار نفری سازمان یافته ورزش استان همدان اعم از ورزشکاران، مربیان، داوران و سایر دست اندرکاران امروز در اقصی نقاط شهر همدان پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

ساعت ۲۲:۰۷ | مشارکت ۵۸۱ هزار نفر از همدانی ها در انتخابات تا پیش از ساعت ۲۲

رییس ستاد انتخابات استان همدان از مشارکت ۵۸۱ هزار و ۷۲۱ نفر از مردم این استان در انتخابات امروز یازدهم اسفند ماه خبر داد.

رضا حسن نیا جمعه شب در جمع خبرنگاران افزود: در همدان و فامنین ۱۹۶ هزار و ۳۳۸ نفر، در ملایر ۸۷ هزار و ۶۹۲ نفر، در نهاوند ۶۹ هزار و ۱۷۰، در بهار و کبودرآهنگ ۹۹ هزار و ۶۷۲، در رزن و درگزین ۵۴ هزار و ۶۹۳ نفر، در تویسرکان ۳۶ هزار و ۲۸۱ و در اسدآباد ۳۷ هزار و ۷۷۲ نفر رای داده اند.

ساعت ۱۲:۳ | آغاز شمارش آرای مردم در حوزه های انتخابیه همدان

شمارش آرای مردم در حوزه های انتخابیه همدان پس از پایان رسمی انتخابات آغاز شد.

حماسه سیاسی در دیار الوند/مدال بصیرت بر گردن همدانی‌ها

این گزارش به روزرسانی می شود...

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha