استاندار خراسان رضوی: انتخابات تضمین‌کننده عزت میهن اسلامی است

مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی گفت : این انتخابات تضمین‌کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از استانداری خراسان رضوی یعقوبعلی نظری در پیامی از مردم استان برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کرد و افزود: ملت ایران از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز با حضور مؤمنانه، متعهدانه و آگاهانه خود، اراده‌ نفوذ ناپذیر خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به معرض تماشا گذاشته اند و برای این کشور افتخار و عظمت آفریده‌اند.

وی عنوان کرد: این بار هم در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

وی ادامه داد: حضور حداکثری، آگاهانه و اخلاق مدارانه در انتخابات پیش‌رو در واقع تبعیت از خط امام راحل (ره)، لبیک به رهبر حکیم و فرزانه‌ انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان است.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: این حضور دشمن‌شکن و شکوه‌آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده‌ توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو درآوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند؛ چنان که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند: انتخابات در کشور هم از جنبه‌ خارجی هم داخلی بسیار مهم و نشان دهنده اقتدار کشور است.
نظری در این پیام عنوان کرد: ما سربازان ولایت همراه با آحاد مردم همیشه در صحنه، روز ۱۱ اسفند با حضور یکپارچه و منسجم و با ریختن آرا خود به صندوق‌ها، زمینه تامین و ارتقای سلامت، امنیت و تداوم انقلاب و تحکیم و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم خواهیم کرد.

وی در ادامه همه وفاداران به نظام اسلامی و کشور را به مشارکت در انتخاباتی پرشور دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند در کشور برگزار می شود.

استان خراسان رضوی شامل ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

مردم حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند و در مجموع ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر در حوزه انتخابیه مشهد و کلات واجد شرایط رای دادن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha