آمادگی ۷۸ درصد شعب اخذ رای خراسان رضوی تا ساعت۷:۲۰ صبح جمعه

مشهد- ایرنا- ۷۸درصد شعبات اخذ رای خراسان رضوی برای آغاز فرآیند رای گیری تا ساعت هفت و ۲۰ دقیقه صبح امروز، جمعه آماده شده و دستگاه‌های آنان در مرکز مدیریت و کنترل انتخابات استان در حال رصد آنلاین است.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا مستقر در ستاد انتخابات خراسان رضوی، بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، با رصد آنلاین در مرکز مدیریت و کنترل ستاد انتخابات خراسان رضوی، از چهار هزار و ۶۲۷ شعبه اخذ رای استان ۷۸ درصد شعب تا ساعت ۷:۲۰ صبح برای آغاز فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آماده آغاز فرایند رای‌گیری هستند.

بارش شدید برف طی شب گذشته و یخبندان علت این میزان آمادگی تا ساعت مزبور بوده است.

به گزارش ایرنا، شمار واجدان شرایط رای دادن در استان هفت میلیون نفری خراسان رضوی، چهار میلیون و ۷۵۰ هزار نفر عنوان شده است که تعداد رای اولی ها در این استان حدود ۲۵۰ هزار نفر است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند در کشور برگزار می شود.

استان خراسان رضوی شامل ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

مردم حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند و در مجموع ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر در حوزه انتخابیه مشهد و کلات واجد شرایط رای دادن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha