۹ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85400000
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نامزد انتخابات مجلس در همدان: برای مقابله با انحصارطلبی و فساد برنامه دارم

همدان- ایرنا- نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه همدان و فامنین گفت: برای مقابله با انحصارطلبی و فساد ستیزی برنامه دارم، همچنین توجه به زیرساخت های استان برای رشد اشتغال و اقتصاد در دستور کار بنده قرار دارد.

مهدی قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز همدان افزود: در حوزه برنامه های ملی ما می دانیم که نمایندگان مجلس محلی انتخاب می شوند اما در بحث ملی در تمام شئون ملت می توانند اثرگذار باشند و اولین نکته برای حضور در خانه ملت با عنوان هدف ملی ترسیم کردم حضور به موقع، کامل و فعال در عرصه قانون گذاری و نظارت که ۲ عنصر بسیار مهم و اثرگذار برای حضور جدی نمایندگان مجلس در مدیریت کشور است.

وی ادامه داد: حضور در راس کمیسیون ها به خصوص امور اجتماعی که با توجه به رشته کاری و فعالیت من در مسایل اجتماعی و تربیتی یکی از کمیسیون های بسیار مهم است که در این عرصه در صورت اعتماد مردم به بنده در خدمت خواهم بود.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نظارت جدی بر عملکرد قانون در رابطه با انحصار طلبی و فساد ستیزی از برنامه های من در حوزه برنامه های ملی است که دنبال خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه استانی موفق عمل می کند که مجمع نمایندگان استانی آن هماهنگ و همدل باشند،گفت: ما تا وقتی نمایندگان کنار یکدیگر قرار نگیرند در بحث جذب اعتبارات ملی و پروژه ای عملا ما با اعتبارات استانی کاری از پیش نخواهیم برد بنابراین در بحث استانی تشکیل مجمع نمایندگان استانی قوی از اولویت های استانی است که در صورت اعتماد مردم به بنده آنرا پیگیری می کنم.

وی لازمه رشد و پیشرفت هر استان را استفاده از ظرفیت های شهرستانی عنوان کرد و ادامه داد: شهر قهاوند به عنوان مرکز لیتیوم شناخته شده و از معدن لیتیوم به عنوان مواد مورد نیاز در هوش مصنوعی و در باطری موبایل ها استفاده می شود و گرانتر از نفت و الماس جدید است که این ظرفیت برای ما یک برآورد مفید خواهد بود و نمایندگان مجلس باید برنامه میان مدت و کوتاه مدت برای آن داشته باشند تا برای اینکه صرفا خام فروشی نکنیم.

این نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: باید از ظرفیت های منطقه ای برای اشتغالزایی جوانان استفاده کنیم.

قاسمی توجه به زیرساخت های گردشگری همدان را مورد تاکید قرار داد و افزود: همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران است که باید به لحاظ مسایل گردشگری و ابنیه تاریخی مورد توجه قرار گیرد که در این راستا باید برای توقف گردشگر در همدان برای جوانان و اشتغالزایی پایدار برنامه های خوبی را داشته باشیم و از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم که این موارد را هم در دستور کار دارم.

وی خاطر نشان کرد: توانمند سازی مدیران شهرستانی و استانی از برنامه های من خواهد بود که متاسفانه در استان و شهر معمولا از مدیران غیر بومی استفاده می کنیم با وجود اینکه جوانان خوب و مستعدی داریم که با مدارک عالیه و توانمند با طیف های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که در جمع نخبگانی داریم باید از آن ها استفاده کنیم؛ باید برای مدیران میانی نیرو سازی برای عرصه های کشوری اتفاق بیفتد.

این نامزد نمایندگی مجلس با بیان اینکه کنار گذر شرقی و غربی همدان نیازمند اصلاح است چراکه در بلوار ارتش و نجفی شاهد ترافیک و تصادفات هستیم گفت: وضعیت ریلی استان شایسته مردم نیست و باید یک سرمایه گذاری برای بخش ریلی همدان جذب شود و فعال سازی ناوگان هوایی همدان حتما در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه یازدهم اسفند ماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha