استاندار فارس:  هر ایران دوستی باید پای انتخابات باشد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با اشاره به انتخابات این دور از مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و اینکه هر ایران دوستی باید در این عرصه مشارکت فعال داشته باشد، گفت: زمینه و شرایط برای فعالیت سلایق مختلف در انتخابات ۱۱ اسفندماه فراهم است.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه، دوشنبه در آیین افتتاح طرح‌های مدیریت شهری در شیراز افزود: انتظار داریم که مشارکت کنندگان با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح و توانمند به تشکیل مجلسی در تراز جمهوری اسلامی کمک کنند.

او ادامه داد: یازدهم اسفندماه جاری هر فرد ایرانی و ایران دوستی که به عشق اسلام و ایران زندگی می‌کند باید پای کار انتخابات باشد.

وی، با اشاره به برنامه‌ریزی و تمرکز دشمنان بر کاهش مشارکت مردم در این دوره انتخابات اظهار کرد: امیدواریم دوستداران شهدا، اسلام، ایران و افرادی که خواهان توسعه و آبادانی کشور هستند در این همایش بزرگ سیاسی حاضر شوند و دشمنان را ناامید کنند.

آلودگی و ترافیک ۲ مشکل اصلی کلانشهرها
استاندار فارس، آلودگی و ترافیک را ۲ مشکل اصلی کلانشهرها دانست و گفت: در بحث آلودگی، شهر شیراز با توجه به توسعه باغات و فضای سبز کمتر دچار آسیب شده که امیدواریم این شرایط با تداوم این روند پابرجا بماند.

ایمانیه افزود: در بحث کاهش ترافیک نیز یکی از راهکارها توسعه خطوط مترو است که این مساله نیز در کلانشهر شیراز با جدیت دنبال می شود.

وحدت هم افزایی بین مسئولین رمز موفقیت در فارس
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، وحدت و هم افزایی بین مسئولان را رمز موفقیت در این استان دانست و گفت: خدمات مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز برای مدیریت شهری، وحدت همه دستگاه ها و نهادهای امنیتی، اجرایی، نظامی و انتظامی استان مثال زدنی است.

استاندار فارس: زمینه فعالیت سلایق مختلف در انتخابات فراهم است

کار جهادی شورای شهر و شهرداری شیراز در راستای امیدآفرینی
شهردار شیراز نیز، با اشاره به اقدامات شهرداری و شورای شهر شیراز در جهت امیدآفرینی گفت: به جرات می توان گفت که هیچ دستگاه اجرایی در استان فارس به ‌اندازه شهرداری شیراز پروژه قابل ‌افتتاح و در دست اجرا ندارد.

محمد حسن اسدی، با اشاره به سفر دوم رئیس‌ جمهوری و هیات دولت به استان فارس (مهرماه ۱۴۰۲) افزود: در این سفر برنامه مهر تا مهر از سوی شهرداری شیراز تنظیم و پروژه هایی نیز با حضور وزیر کشور افتتاح یا کلنگ زنی شد.

او ادامه داد: در آن مقطع توانستیم ۶۲ پروژه به ارزش ۲۱۷ هزار میلیارد ریال را تقدیم مردم کنیم.

وی اظهار کرد: همچنین در راستای تاکید وزیر کشور مبنی بر امیدآفرینی در جامعه، شهرداری شیراز اخیرا یک بسته حداقل ۵۰۰ هزار میلیارد ریالی تعریف کردیم.

شهردار شیراز ادامه داد: در دهه فجر امسال با حضور وزیر دادگستری شاهد افتتاح بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی به طول هشت کیلومتر و بزرگراه شهید استوار به طول ۶ کیلومتر بودیم و علاوه بر این عملیات اجرایی خط سه مترو نیز آغاز شد.

اسدی، در خصوص افتتاح ایستگاه مترو دولت و ایستگاه رحمت نیز گفت: این ایستگاه با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و ایستگاه مترو رحمت نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و برای تکمیل پروژه تونل غربی فاز اول خط دو مترو شیراز نیز اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی افزود: برای اجرای پل روگذر شماره سه تقاطع احمدبن موسی (ع) - نواب – کمربندی نیز یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha