نامزد نمایندگی مجلس: برای استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری ایرانیان مقیم خارج برنامه دارم

شیراز - ایرنا - نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان گفت: حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی در فارس بویژه استفاده از ظرفیت سرمایه ایرانیان مقیم خارج از مهمترین برنامه‌هایی است که دنبال خواهم کرد.

مهدی کشاورز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا اظهار کرد: با هدف حمایت از تولید و اشتغال و عدالت اجتماعی و شفافیت پای به عرصه رقابت انتخاباتی گذاشتم و در صورت انتخاب تلاش می‌کنم با فعالیت در کمیسیون عمران حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را دنبال کنم.

وی افزود: توزیع عادلانه امکانات با گرایش به سمت جبران کاستی‌ها در مناطق کمتر برخوردار،شفاف سازی فرآیندها و رفع تعارض منافع و اصلاح بسترهای فسادزا از دیگر محورهایی است که برای پیگیری آن برنامه دارم.

این نامزد نمایندگی مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شیراز از هم از لحاظ تاریخی و فرهنگی و هم از نظر گردشگری سلامت می‌تواند قطب گردشگری باشد و به برند تبدیل شود.

کشاورز اضافه کرد: شهر سلامت که در ورودی شیراز در حال ساخت است، می‌تواند ۵۰ هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم را برای جوانان فراهم کند؛ بنابراین مهیا کردن زمینه برای تکمیل و بهره‌برداری از آن حائز اهمیت است.

وی مساله مسکن را دیگر اولویت خود عنوان کرد و گفت:علاوه بر پیگیری طرح در حال اجرای نهضت ملی مسکن، باید طرح خروج پادگان‌ها به خارج از شهرها نیز پیگیری شود و زمین‌های حاصل از آن را در اختیار اجرای نهضت مسکن ملی قرار داده شود.

نمایندگان در کمیسیون‌های متناسب با تخصص خود فعالیت کنند

نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان اظهار کرد: نمایندگان باید در کمیسیون‌های تخصصی خودشان فعالیت کنند که اینک در مواردی چنین نیست و این ضعف به شمار می‌رود.

کشاورز ادامه داد: امیدوارم مردم حقایق را دنبال کنند و مردم، پیروز انتخابات ۱۱ اسفند ماه باشند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفندماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم فارس نیز برای انتخاب نمایندگان خود در ۱۸ حوزه انتخابیه و پنج نماینده خبرگان رهبری به پای صندوق‌های رای می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha