استاندار فارس : ورود خیرین به بحث ایجاد اشتغال ضروری است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، با بیان اینکه ایجاد اشتغال را به عنوان بزرگترین کار خیر در کشور می توان برشمرد افزود: با توجه به اهمیت بحث اشتغال و کارآفرینی، انتظار است که خیرین در این زمینه با جدیت بیشتری ورود کنند.

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه، در آیین آغاز ساخت مجتمع فرهنگی - آموزشی موسسه توانگران کارآفرین افزود: خیرین و موقوفات استان فارس در سطح کشور همواره صاحب رتبه‌های برتر و اول هستند که این برتری مرهون دینداری و تلاش‌های خیرین و واقفین استان فارس است.

او ادامه داد: مشارکت در اقدام خیرخواهانه به مباحث بزرگ مالی محدود نمی‌شود و در همه حوزه‌ها و با انواع روش‌ها می‌توان در اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه مشارکت داشت.

وی اظهار کرد: از ایجاد شغل به عنوان بزرگترین کار خیر در کشور می‌تواند نام برد و ما نیز همواره در کنار خیرین خواهم بود و هر کاری که بتوانم بع عنوان وظیفه انجام خواهیم داد.

استاندار فارس گفت: هدف اصلی از احداث مجتمع فرهنگی آموزشی موسسه توان‌گران کارآفرین، ایجاد اشتغال است تا برای روشندلان توانمندی های علمی و اجرایی ایجاد کند و این عزیزان بتوانند به شکل فعالانه در همه امور حضور یابند.

ایمانیه افزود: موسسه توان‌گران کارآفرین بن بست ها را شکسته و با اقداماتی که انجام می‌دهد در روشندلان ایجاد روحیه کرده و تلاش می کند تا اقدامات موثری در این زمینه انجام دهد.

استاندار فارس : ورود خیرین به بحث ایجاد اشتغال ضروری است

ضرورت ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا
بر اساس این گزارش، استاندار فارس همچنین در ستاد هماهنگی برگزاری کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، بر لزوم ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا به عنوان یک فعالیت مهم و ضروری تاکید کرد.

ایمانیه افزود: سهل انگاری در این زمینه قابل جبران نخواهد بود و باید به این مهم توجه ویژه شود.

وی، خواستار هماهنگی نزدیک برای تامین اعتبار برگزاری این کنگره میان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سپاه و دستگاه مجری شد و افزود: کلیات مباحث مرتبط با هزینه‌های اجرای این کنگره ملی مشخص شده و نیازها باید بر اساس بودجه بندی به کمیته تامین اعتبار ارائه و پس از تامین هزینه شود.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به تاسیس ۱۱۰ دارالقرآن دیگر در فارس گفت: فرماندهان سپاه در شهرستان های استان، فضاهای موجود که ظرفیت راه‌اندازی دارالقرآن را دارد معرفی کنند تا در این زمینه اقدام شود.

در حاشیه ستاد هماهنگی برگزاری کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس که بنا است آبانماه ۱۴۰۳ در شیراز برگزار شود، از سامانه قرآن دوست نیز رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha