۳۰۰ تن میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد ذخیره سازی می شود

یاسوج- ایرنا- مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان ۱۵۰ تن سیب و ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا در استان ذخیره و تا قبل از ماه مبارک رمضان توزیع میوه شب عید انجام می گیرد.

علی‌بخش شجاعی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعاون روستایی استان ۱۲۰ تن سیب به صورت مستقیم در فصل برداشت از باغداران خریداری کرده است و در صورت نیاز بازار استان به زودی ۳۰ تن دیگر از طریق اتاق اصناف یاسوج تامین می شود.

وی افزود: مکاتبات لازم از طریق سازمان تعاون روستایی کشور انجام و بازدید میدانی از باغات پرتقال شهرستان جیرفت انجام شده است و از فردا همکاران شبکه تعاون روستایی استان در کارخانجات سورتینگ مرکبات جیرفت مستقر خواهند شد.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میزان ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا جنوب مطابق دستورالعمل ابلاغی به سردخانه تعاون روستایی استان حمل و ذخیره خواهد شد.

شجاعی تاکید کرد: همچنین میزان پنج تن خرما نیز برای ماه مبارک رمضان در استان ذخیره سازی خواهد شد و بازدیدهای لازم از کارخانه جات بسته بندی صوت گرفته است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۲۵۰ تن میوه شب عید خریداری شد، امسال ۲۷۰ تن سیب و پرتقال توسط تعاون روستایی و ۳۰ تن توسط اتاق اصناف خریداری خواهد شد.

عنوان کرد: در صورت تامین نیاز این میزان هم افزایش می یابد و تا قبل از ماه مبارک رمضان توزیع میوه شب عید انجام خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: چهل غرفه برای توزیع میوه شب عید پیش بینی شده است و از هجدهم تا بیستم اسفند ماه این غرفه‌ها برپا می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha