۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۵۲
کد خبر: 82488912
T T
۰ نفر
621 تن میوه شب عید در كهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

یاسوج- ایرنا- رئیس سازمان جهاد كشاورزی كهگیلویه و بویراحمد گفت كه 621 تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال از 28 اسفند سال 1395 تاكنون در این استان توزیع شده است.

جعفر گوهرگانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان میوه شامل 426 تن پرتقال تامسون و والنسیا و 195 تن سیب بوده كه از كهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان های كشور تهیه شده است.
وی افزود: این میزان سیب و پرتقال با قیمت هر كیلوگرم 39 هزار ریال به فروش رسید كه این قیمت كمتر از بازار كهگیلویه و بویراحمد است.
گوهرگانی بیان كرد: بدلیل رضایتمندی مردم كهگیلویه و بویراحمد از قیمت و كیفیت میوه شب عید و استقبال چشمگیر آنان برای خرید، با پیگیری مستمر در این استان 100 تن سیب و پرتقال شب عید هم اینك در انبار تعاون روستایی استان موجود و آماده توزیع است.
وی عنوان كرد كه توزیع میوه شب عید در كهگیلویه و بویراحمد توسط سازمان جهاد كشاورزی این استان تا زمان عرضه این 100 تن سیب و پرتقال ادامه دارد.
گوهرگانی ابراز داشت: 13 غرفه سازمان جهاد كشاورزی كهگیلویه و بویراحمد اقدام به توزیع میوه شب عید از 28 اسفند سال 1395 تاكنون در این استان كرده كه از این تعداد 6 مورد در شهرستان بویراحمد و مابقی نیز در مراكز هفت شهرستان دیگر استان مستقر است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشكی
7535/8005

سرخط اخبار استان‌ها