تمامی محورهای ارتباطی مازندران باز است

ساری-ایرنا- رییس پلیس راه مازندران از بازگشایی تمامی جاده های مواصلاتی این استان خبرداد وگفت : در حال حاضر تردد در محورهای هراز، ‌کندوان، ‌کیاسر و سوادکوه به صورت عادی و روان درجریان است.

سرهنگ یدالله جهان تاب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ از روز گذشته به دلیل برف و کولاک شدید و شرایط بد جوی تا عادی شدن شرایط، جاده هراز مسدود شد اما اکنون این محور برای تردد وسایل نقلیه بازگشایی شده است.

وی ادامه داد: کندوان، محور کوهستانی غرب مازندران که ساعت پنج صبح امروز دوشنبه بر اثر سقوط بهمن و بارش برف سنگین به منظور ایمن سازی و حفظ جان مسافران مسدود شدف اکنون بازگشایی شد.

رییس پلیس راه مازندران اظهار داشت:‌ اکنون بعد از رفع انسداد و بازگشایی مسیر، ‌ این جاده نیز برای تردد وسایل نقلیه باز است.

وی در خصوص شرایط جوی جاده های مازندران نیز گفت که در حال حاضر بارش خفیف برف در محورهای کندوان و کیاسر را شاهد هستیم و در محورهای ساحلی نیز بارندگی های خفیف داریم.

فیلم پاکسازی، برف روبی و نمکپاشی محدوده آبشار _امام‌زاده هاشم جاده هراز را نشان می دهد.

سرهنگ جهان تاب تاکید کرد: رانندگان برای سفر به مناطق کوهستانی و برف گیر به خصوص چالوس، هراز و سوادکوه، پوشاک گرم و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha