فرمانده سپاه خوزستان: حضور در انتخابات، یاس دشمن را به همراه دارد

دزفول - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه‌های انقلاب گفت: حضور در انتخابات باعث ناامیدی دشمن و مشتی بر دهان استکبار است.  

به گزارش ایرنا، سردار حسن شاهوارپور یکشنبه شب در آیین جشن نیمه شعبان و بهره برداری از ساختمان هیات رزمندگان اسلام بخش مرکزی دزفول واقع در صفی آباد افزود: انتظار می‌رود مردم با حضور پرشور در انتخابات، سرنوشت خوبی برای آینده کشور رقم بزنند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: این حضور موجب نا امیدی و خنثی شدن نقشه‌های دشمن شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) و تبیین فلسفه انتظار گفت: امروز باید نسبت به این فلسفه آگاهی داشته باشیم؛ خداوند متعال برای امتداد جبهه حق اراده فرمود تا بعد از پیغمبر، ائمه معصوم یکی پس از دیگری رسالت پیامبر اکرم (ص) را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه هر کدام از ائمه توسط حاکمان جور به شهادت رسیدند، افزود: خداوند برای اینکه امت بدون امام نماند امام دوازدهم را غایب کرد.

سردار شاهوارپور اظهار کرد: انتظار برای آمدن امام عصر (عج) برای رفع مشکلات دیدگاه نادرستی است چراکه باید برای ظهور تلاش و زمینه سازی کنیم.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی زمینه ظهور را فراهم کرد و مقام معظم رهبری نیز این مسیر را ادامه داد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: شهدا بعد از دوره ظلم ستم شاهی مقابل صدام ایستادند و دشمنان را شکست دادند و اکنون جبهه مقاومت به عنوان جبهه حق مقابل جبهه باطل ایستاده است.

وی ادامه داد: امروز هر کسی در جبهه حق ایستاده و به دنبال تضعیف جبهه استکباری است سهمی در بسترسازی ظهور منجی عالم بشریت دارد.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه جای جای شهرستان دزفول مامن مومنان است، گفت: افرادی چون ضحی باباماندنی نوجوانی که در مراسم امشب در وصف حضرت مهدی (عج) شعر زیبایی سرود از سرمایه‌های انسانی ما و سرباز جنگ نرم هستند و برای ارتقای فرهنگ ما تلاش می‌کنند.

مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام بخش مرکزی دزفول نیز در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: هیات رزمندگان اسلام بخش مرکزی در کنار همه دستگاه‌های فرهنگی، مساجد و پایگاه‌های بسیج در راستای تقویت روحیه جهادی بیش از ۱۵ سال فعالیت دارد.

سردار علی رجبی افزود: این هیات برای حدود ۴۲ شهر و روستای بخش مرکزی برنامه‌های فرهنگی با هدف خنثی سازی توطئه‌های دشمنان گام بر می‌دارد.

وی اظهار کرد: ساختمان هیات رزمندگان بخش مرکزی سه هزار مترمربع مساحت و یک سالن بزرگ دارد که برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، حفظ و نگهداری دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس و آیین‌های جشن و عزا، تقویت برنامه‌های قرآنی و رشد و تعالی نیروهای جوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این ساختمان دارای سایت آموزشی برای خواهران و برادران است، افزود: برنامه‌های و آموزش هنری، فضای مجازی و... در کنار سایر مجموعه‌های آموزشی برای خواهران و برادران در این سایت اجرا می‌شود.

مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام بخش مرکزی دزفول گفت: ساختمان هیات رزمندگان بخش مرکزی در حال حاضر ۸۰ درصد تکمیل شده و امید است با کمک خیرین، نماکاری و فضاسازی آن انجام و میز، صندلی و تجهیزات آن نیز تامین شوند.

اجرای شعر، دکلمه، گروه سرود حاج قاسم شهر صفی آباد، نمایش طنز و نورافشانی از دیگر بخش‌های این آیین بود.

تعدادی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این آیین حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha