۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۵۵
کد خبر: 80596447
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه خوزستان:دشمن در وضعيت نابساماني درخاورميانه بسرمي برد

دزفول- فرمانده سپاه حضرت وليعصر(عج) خوزستان گفت: دشمن در بدترين وضعيت ممكن در خاورميانه حضور داشته و در وضعيت نابساماني بسر مي برد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار ‘حسن شاهوار پور’ روز جمعه در هشتمین گردهمایی رزمندگان و عاشقان ثارالله بخش مركزی دزفول در محل پادگان كرخه افزود:دشمن برای برون رفت از وضعیت نابسامان خود در منطقه به دنبال اتحاد مثلث شوم اسراییل ، تركیه و كردهای معارض منطقه است.

وی گفت: مردم ایران اسلامی برای پاسخگویی به دشمنان شكست خورده لازم است با رویكردی همه جانبه وارد عرصه مقابله با دشمن شوند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان همچنین در خصوص نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان

'حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی' افزود: رویكرد سیاسی و اقتصادی این نامگذاری در راستای مقابله با دشمن است.

وی در ادامه به نقش كلیدی پادگان كرخه در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و افزود:این پادگان از تقدس والایی بر خوردار است زیرا قدمگاه شهدای بسیاری است.

سردار شاهوارپور ،ایثارگران و جانبازان را یادگاران دفاع مقدس دانست و گفت: این رزمندگان دوران دفاع مقدس ،برای تداوم راه شهدا گام بردارند.

وی به تحقق وعده الهی در پیروزی اسلام اشاره كرد و گفت:بعد از گذشت 34 سال از عمر انقلاب ، بار دیگر ثابت شد اگر مقاومت كنیم نتیجه آن را خواهیم دید.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان استادگی و مقاومت را تضمین كننده ادامه راه شهدا دانست و افزود: باید به ارزش های دفاع مقدس و شهدا وفادار بود.

وی تصریح كرد: مسیر انقلاب با حركت هجومی امام راحل شروع شد كه نتیجه آن تشكیل حكومتی دینی و تقابل آن با مكاتبی چون كمونیسم بود.

این فرمانده سپاه یاد شهید بروجردی فرمانده قرارگاه حمزه را گرامیداشت و افزود: رفتار و منش این شهید بزرگوار با اسرای دشمن بعثی باعث شد تا تعدادی از آنان متحول شده و به سپاه ایران كمك كنند.

سردار شاهوارپور با اشاره به كار بی ادعا و جهادی شهدا در دفاع از ارزش های اسلام افزود : مردم با حضور در دفتر انقلاب راه شهدا را دنبال كنند.

وی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری اشاره كرد و گفت: دشمن قصد دارد از این فرصت برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده كند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: كشف محموله های سلاح بیانگر این مسئله است كه دشمن بیكار ننشسته و با تمام توان برای مقابله با ایران ایستاده است.

وی آحاد مختلف مردم را دعوت به شركت در انتخابات كرد و گفت: حضور همه جانبه در انتخابات توطئه های دشمن را خنثی می كند.

سردار شاهوار پور افزود: گردهمایی رزمندگان بخش مركزی دزفول فضایی برای اتفاق نظر یادگاران دفاع مقدس برای مقابله با هجمه دشمن است.

فرمانده تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) نیز در این همایش یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و افزود: بركت خون شهدا ، امنیت را به جامعه ایران بخشید.

سرهنگ پاسدار ‘ علی رجبی ’ گفت: برگزاری همایش های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا موجب بصیرت افزایی و اعلام آمادگی برای دفاع از دین است.

وی از مجموعه های فرهنگی خواست تا در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

جانشین هیات امنای هیات رزمندگان بخش مركزی دزفول نیز خاطراتی از حضور رزمندگان بخش مركزی دزفول در عملیات های مختلف لشكر هفت ولی عصر را یادآور شد و افزود: متاسفانه در ثبت و ضبط این رشادت ها اقدامات جامعی صورت نگرفته است.

سردار ‘ عبدالمحمد كوچك ’ از رزمندگان و ایثارگران خواست تا خاطرات و حضور خود در جبهه را ثبت كنند تا این رشادت ها به نسل بعد منتقل شود.

وی افزود: لشكر هفت ولی عصر خوزستان در حال جمع آوری اسناد حضور خود در جبهه های حق علیه باطل است كه اقدامی شایسته به منظور زنده نگه داشتن حماسه های رزمندگان است.

‘سیدعزیزالله پژوهیده’ فرمانده گردان واكنش سریع بیت المقدس دزفول نیز در این همایش دل نوشته ای در وصف شهدا و بی بی دو عالم حضرت فاطمه (س) قرائت كرد.

فرماندهان نواحی مقاومت بسیج دزفول و شوش و نیز رزمندگان و جانبازان بخش مركزی دزفول در این همایش شركت داشتند.7279/648

سرخط اخبار استان‌ها