دفاع از حقوق کارگران و فرهنگیان را در اولویت قرار داده‌ام

ساوه - ایرنا - داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه در تبیین برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود گفت: در صورت انتخاب از سوی مردم، دفاع از حقوق کارگران و فرهنگیان را در اولویت برنامه‌هایم قرار داده‌ام.

محسن فیاضی روز سه‌شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا شهرستان ساوه اظهار کرد: همواره در فعالیت‌های مختلف مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کرده‌ام و هم اکنون نیز حضور اقشار مختلف جامعه برای تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد ضروری است.

وی با اشاره به اینکه ۲ پیامد در صورت قهر مردم با صندوق های رای در انتظار کشورمان است اضافه کرد: ورود افراد ضعیف به مجلس و تامین منافع دشمنان قسم ایران اسلامی مهمترین نتیجه عدم مشارکت مردم در انتخابات خواهد بود.

داوطلب نمایندگی حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه در تشریح برنامه‌های خود گفت: بنده با سه اولویت کاری در انتخابات حضور پیدا کرده‌اند که مبارزه علنی و تمام‌قد با فساد در عرصه ملی و منطقه‌ای اولین اولویتم خواهد بود که در گذشته و در شورای اسلامی شهر ساوه هم اهتمامم در این بخش را به مردم ثابت کرده‌اند.

وی افزود: معتقدم افراد غنی و ثروتمند حق خودشان را می‌گیرند و بنده به‌خاطر دفاع از حقوق ۲ قشر جامعه کارگری و فرهنگیان پای‌کار هست تا بتوانم از مصوبات تاثیر گذار در زندگی و معیشت این ۲ قشر حمایت کنم.

فیاضی ادامه داد: همچنین اگر مصوبه‌های ضعیف و ناکارآمدی بر علیه زندگی و آسایش این افراد را نیز تا حذف و اصلاح پیگیری خواهم کرد تا آسایش زندگی این افراد به‌عنوان تاثیر گذراترین اقشار در توسعه کشور، بیش از گذشته تامین شود.

آب و مسکن در اولویت مسایل منطقه‌ای

وی در خصوص برنامه‌های منطقه‌ای حوزه انتخابیه نیز گفت: گسترش مسکن ویلایی در شهرهای و روستاهای نزدیک به شهرهای حوزه را باهدف تمرکززدایی در اولویت قرار خواهم داد.

فیاضی با اشاره به اینکه این موضوع ۱۲ سال پیش در شهر ساوه را به‌عنوان عضو شورای شهر پیگیری و در شهرک کوثر اجرا شده است افزود: باتوجه‌به صنعتی بودن شهرستان‌های ساوه و زرندیه این طرح باید در چند نقطه از اطراف شهرها شرایط و زیرساخت واگذاری از سوی دولت فراهم شود.

وی گفت: پس از آن زمین رایگان برای ساخت واحدهای مسکونی به صاحبان صنایع مشروط بر اینکه ۸۰ درصد از کارگران را از مردم این مناطق استخدام کنند را تحویل و ساخت و ساز در آنها صورت بگیرد.

داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه یادآور شد: پیگیری افزایش ورودی آب از رودخانه قره چای به سد ساوه برای تامین آب موردنیاز شهرستان ساوه و رودخانه آب‌شور برای آب مورد نیاز شهرستان زرندیه نیز از دیگر اولویت‌های منطقه‌ای خواهد بود.

در مجلس صراحت کلام خواهم داشت

وی همچنین گفت: در دوران حضور خود در شورای اسلامی شهر بارها مواضع خود در راستای تحقق مطالبات مردمی را با صراحت کلام در جلسات مختلف اعلام کرده‌ام و انتظار می‌رود که مردم با توجه به گذشته به بنده اعتماد بکنند و مطمئن باشند که می‌توانم از حقوق آنان با صراحت کلام دفاع کنم.

وی، دبیر بازنشسته آموزش‌وپرورش عضو سه دوره شورای اسلامی شهر، سه دوره فعالیت در انجمن حمایت از زندانیان ساوه را از سوابق خود اعلام کرد و افزود: معتقدم احزاب سیاسی که به شکل فعلی در کشور وجود دارد جوابگوی مطالبات مردم نیست و به همین دلیل به‌صورت مستقل در انتخابات پیشرو حاضر شده‌ام.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی باهدف ایجاد بستر مناسب و برابر برای معرفی عادلانه نامزدهای انتخاباتی، از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان دعوت می‌کند تا برای اعلام برنامه‌های انتخاباتی خود از طریق این رسانه هماهنگی‌های لازم را با دفاتر خبرگزاری استان مرکزی در شهرهای اراک، ساوه و خمین انجام دهند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی، به‌منظور پرهیز از جانب‌داری و رعایت عدالت برای همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به هر کدام از نامزدهای این ۲ انتخابات، فرصت برابر تا روز چهارشنبه آماده مصاحبه با نامزدها است.

به این وسیله از نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که تمایل به ارائه برنامه‌های خود در خبرگزاری جمهوری اسلامی را دارند، دعوت می‌شود برای نام‌نویسی و تعیین وقت مصاحبه تا روز چهارشنبه این هفته با شماره‌تلفن‌های ۰۸۶۳۳۶۷۷۹۹۴ ، ۰۹۱۸۳۶۷۰۷۰۱ و ۰۹۱۴۹۲۰۴۷۳۳ تماس حاصل فرمایند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه به‌صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نماینده خود را از میان ۵۷ نامزد این حوزه انتخاب خواهند کرد.

این دو شهرستان نزدیک به ۲۸۲ هزار و ۹۵۴ نفر واجد شرایط رای دارد.

آرای مردم شهرستان ساوه در ۱۳۶ شعبه و آرای مردم زرندیه نیز در ۵۵ شعبه همزمان با سراسر کشور در ۱۱ اسفند اخذ می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha