مشکلات و گرفتاری هست اما دلیلی بر کوتاهی در امر انتخابات نیست+ فیلم

یاسوج- ایرنا- نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته تمام تلاش‌های مثمر ثمر خود را انجام داده است اما همه می‌دانیم که مردم امروز از بعضی از گرفتاری‌ها به خصوص گرانی رنج می‌برند اما این‌ها دلیل نمی‌شود که نسبت به انتخابات کوتاهی کنیم؛ امروز وظیفه‌ ای سنگین بر دوش همه ما است.

شنیدن درد و دل‌های مردم، دیدن مشکلات و گرفتاری‌ها و تنگناهایی که در جامعه وجود دارد و انتقال این‌ها به مسئولان و پیگیری مصرانه برای حل آنها این‌ها به نظرم جز مجموعه وظایفی است وکیل شما و نماینده شما در مجلس خبرگان رهبری می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند و باید استفاده کند.

حجت الاسلام محمد هادی رحیمی صادق در گفت و گوی اخصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری از ویژگی منحصر به فردی برخوردار است و محل تلاقی دو رکن و دو بعد ارزشمند جمهوری اسلامی یک وجه آن امام و رهبری و حاکمیت خدا در جامعه که امروز توسط امام عادل و فقیهی یعنی ولی فقیه زمان در جامعه تبلور پیدا کرده است.

حجت الاسلام رحیمی صادق ابراز کرد: رکن دوم مردم به عنوان ولی نعمتان نظام و انقلاب که این انتخابات محل تلاقی این دو رکن عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیتی که برای این انتخابات و این مجلس مقدس قائل هستم و ظرفیت‌هایی که در خودم احساس کردم به دلیل سابقه ۴۰ سالگی حضور در حوزه و تجربیات ۳۰ ساله مسئولیتی که در ابعاد مختلف جامعه و در سنگرهای مختلف حوزه و دانشگاه در عرصه تدریس و پژوهش ارتباط‌های نزدیک که با جوان‌های عزیز و مردم عزیز و ارزشمند داشتم و به دلیل برنامه‌هایی که برای این مجلس در ذهن خودم احساس می‌کنم که می‌شود مجلس خبرگان رهبری را به سمت پیشرفت و تحول بیشتر و تاثیرگذاری بیشتر سوق داد احساس می‌کنم وظایفی بر دوش وکیل شما و نماینده شما در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همراهی و همنشینی با شما مردم و شنیدن درد و دل‌های شما جهاد تبیین و بیان ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسخ به سوالات و شبهاتی که در ذهن‌ها وجود دارد و نمایندگان خبرگان رهبری با تاکیدی که مقام معظم رهبری داشتند خودشان باید در جامعه در بین شما حضور پیدا کنند و این شبهات را پاسخ دهند.

وی بیان کرد: شنیدن درد و دل‌های مردم، دیدن مشکلات و گرفتاری‌ها و تنگناها که در جامعه وجود دارد و انتقال این‌ها به مسئولان و پیگیری مصرانه برای حل آنها این‌ها به نظرم جز مجموعه وظایفی است وکیل شما و نماینده شما در مجلس خبرگان رهبری می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند و باید استفاده کند.

حجت الاسلام رحیمی صادق عنوان کرد: حقیر محضر شما عرض می‌کنم که با همه موجود و با همه توان در این عرصه حضور پیدا کردم در محضر شما مردم عزیز به ویژه جوان‌های تحول‌خواه و آرمانگرا احساسم این است که با حضور شما وحدت و همدلی و برنامه‌ریزی مشترک می شود بسیاری از محرومیت های که شما امروز دچارش هستید و من در گوشه گوشه استان که من سال‌ها است با استان شما آشنا هستم از دوران حضورم در استان فارس ارتباطم با شما مردم عزیز طلاب و فرهیختگان این استان و شهرها و بخش‌ها و روستاهای این استان زیاد بوده است می‌شود با همکاری و همدلی تلاش کنیم برای رفع این محرومیت‌ها.

حجت الاسلام رحیمی صادق بیان کرد: اگرچه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته تمام تلاش‌های مثمر ثمر انجام داده است اما همه می‌دانیم که شما امروز از بعضی از گرفتاری‌ها به خصوص گرانی و تورم رنج می‌برید اما این‌ها دلیل نمی‌شود که نسبت به انتخابات کوتاهی کنید امروز وظیفه‌ای که بر دوش همه ما است.

وی گفت: وظیفه‌ای که شهدای عزیز و ۲۰۰۰ شهید سرافراز استان شما بر دوش همه ما گذاشتند اینکه در کنار صندوق‌های رای حضور پیدا کنید البته گلایه‌ها را باید بشنویم و به مسئولین منتقل کنیم و انتظار داشته که مسئولین برای حل این مشکلات تلاش بیشتری انجام بدهند اما همه این‌ها در سایه حضور شما در کنار صندوق‌های رای انشالله حاصل خواهد شد

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: هر آنچه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بیان کردند که اتکای بر حضور شما جوان‌های عزیز داشت برای سوق دادن جامعه به سمت تحول گرایی و تحول در همه زمینه‌ها برای تاکید بر آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور شما پای صندوق‌های رای انشاءالله حاصل خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر به این حقیر اعتماد فرمودید با همه وجودم در خدمت شما خواهم بود و با حضور شما صحنه جدیدی برای رفع مشکلات و گرفتاری‌ها رقم خواهیم زد.

وی تصریح کرد: در عرصه‌های مختلف تدریس و پژوهش مدیریت مسئولیت و خدمت به سربازان حضرت ولی عصر در طول ۳۰ سال از عمر ۴۰ سال طلبگی و حضور در حوزه علمیه توفیق داشته ام .

در سنگرهای مختلف مشغول خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشم سال‌ها امامت جمعه در یکی از شهرستان‌های استان فارس چندین سال مدیریت حوزه علمیه بزرگ و موثر فارس را توفیق داشته ام در خدمت مردم باشم.

وی افزود: سالها است که در استان تهران مدیر حوزه علمیه تهران هستم و در جمع رزمندگان عزیز و در کنار سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بودم در عملیات های حضور داشته باشد.

حجت الاسلام محمد هادی رحیمی صادق متولد سال ۱۳۴۷ در شهر کرمان است حدود ۴۰ سال سابقه حضور در حوزه علمیه و فعالیت های سیاسی و فرهنگی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha