۳ اسفند ۱۳۹۰، ۱۸:۰۵
کد خبر: 80001103
T T
۰ نفر

شيراز- مديرحوزه هاي علميه استان فارس با بيان اين كه جايگاه روحانيت وحوزه ها جايگاه رفيعي است،گفت: بر اساس رسالت و وظيفه سلبي و با شخصيت حقوقي، حوزه به هيچ وجه نبايد طرفداري از جناح، حزب، گروه و فردي بكند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، حجت الاسلام محمد هادی رحیمی صادق در حاشیه سلسله نشست های بصیرت افزایی حوزه های علمیه استان فارس گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی از مهمترین ورق های تاریخ انقلاب ما می باشد.

وی افزود: این مجلس مظهر اقتدار ملی، عزت و عظمت دینی و اسلامی ما می باشد كه به امید خدا مجلس نهم مظهر درك، فهم، شعور و بصیرت انقلابی مردم عزیز این كشور خواهد بود و این مجلس همچنین مظهر نمایش جایگاه بسیار والای ولایت در نظام اسلامی است.

وی انتخابات را صحنه ای برای جلوه گری بیشتر نطام اسلامی در عصر بیداری اسلامی عنوان كرد و افزود: هم اكنون همه دنیای اسلام، جهان بشریت و همه آزادگان نگاهشان به ام القرای جهان اسلام و ایران اسلامی است.

مدیر حوزه های علمیه استان فارس در ادامه سخنانش گفت: كسی شك و شبهه ندارد كه محور و زیر بنای این عظمت ها جایگاهی نیست جز جایگاه رفیع ولایت و هدایت های امام گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی.

حجت الاسلام رحیمی صادق گفت: دشمنان ما بخاطر همین اهمیت، همه تلاش و انرژی خودشان را بیشتر از دوران 33 ساله انقلاب بر این گذاشته تا بتوانند افرادی را به عنوان نفوذی و پایگاه خودشان در ارزشمند ترین ركن نظام ما بگنجانند.

وی افزود: امروز حوزه های علمیه، روحانیت و طلاب باید هرآنچه كه در توان دارند برای تحقق حضور حداكثری و گسترده مردم در این انتخابات و نیز روشنگری ملاك ها و شاخص هایی كه امام راحل و مقام معظم رهبری بیان كردندبكار گیرند تا بهترین ها انتخاب شوند.

رحیمی صادق اظهارداشت:یك رای بیشتردراین انتخابات یك گام برای ناامیدكردن دشمنان به پیش برداشتن است.ك/2

700 /675

سرخط اخبار استان‌ها