مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره در انتخابات ها حماسه ساز بودند

یاسوج- ایرنا- نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات گذشته نشان داد که مردم این خطه حماسه‌هایی بی نظیر در این زمینه رقم زدند و رکوردهایی بیاد ماندنی را در تاریخ این خطه ثبت کردند و قطعا امسال هم شعور سیاسی خود را به اثبات می‌رسانند. 

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی رحیمی صادق مردم کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه در گفت و گوی تلویزیونی با شبکه استانی دنا اظهار کرد: سابقه آشنایی بنده با مردم این دیار به ۳۰ سال قبل (دوره مدیریت بنده در حوزه علمیه استان فارس) و آشنایی با مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی برمی گردد.

وی با اشاره به اینکه من با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی و دکتر ملک حسینی (پدر پیوند کبد ایران) نیز ارتباط دارم، افزود: من اوج ارادت و قدرشناسی مردم این دیار را در زمان تشییع مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی را شاهد بودم.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مردم در همه مناسبت‌ها برای نظام سنگ تمام گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق ابراز کرد: انقلاب اسلامی نمونه جدیدی از مردم سالاری دینی را برای اجرای عدالت و حمایت از مظلومان بنا نهاد و طی دهه‌های اخیر به دستاوردها و پیشرفت‌های شگرفی در حوزهای مختلف نیز دست یافت.

وی با تاکید بر اینکه مشکلاتی در مانند مشکلات اقتصادی نیز وجود دارد، افزود: مردم نشان دادند که هر جا که لازم باشد تمام قد پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و گوش به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌ایستند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق افزود: انتخابات گذشته نشان داد که مردم این خطه حماسه‌هایی بی نظیر در این زمینه رقم زدند و رکوردهایی بیاد ماندنی را در تاریخ این خطه ثبت کردند و قطعا امسال هم شعور سیاسی خود را به اثبات می‌رسانند.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق اصلی‌ترین هدف حضور خود در انتخابات را انجام تکلیف دانست و اضافه کرد: از استان‌های کرمان و فارس نیز درخواست‌هایی برای شرکت در انتخابات داشتم و افتخار می‌کنم که در کهگیلویه و بویراحمد داوطلب شدم.

وی افزود: انتخابات مسابقه خدمت و قدرشناسی از مردم است و بنده نیز در این مسیر همه توان خود را به کار می‌گیرم. من به صورت مستقل پا به این عرصه گذاشتم و به همه جناح‌ها و گروه‌ها احترام می‌گذارم.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از گردانندگان و مجریان انتخابات برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات، ادامه داد: امیدوارم انتخاباتی سالم و به یاد ماندنی با مردم این دیار رقم بزنیم.

به گزارش ایرنا، با انتقال یک نفر از حوزه انتخابیه تهران به استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ۲ نفر رسید.

آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی و حجت‌الاسلام محمدهادی رحیمی‌صادق نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha