۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85395975
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امنیت اقتصادی عامل رشد و توسعه کشور خواهد بود

۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبر: 85395975
امنیت اقتصادی عامل رشد و توسعه کشور خواهد بود

قزوین - ایرنا - فاطمه محمدبیگی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک با کد انتخاباتی ۳۹۸، امنیت اقتصادی را عاملی مهمی در رشد، توسعه و شکوفایی کشور توصیف کرد و گفت: مجلس دوازدهم بایستی این فرصت را برای سرمایه گذاران بیش از پیش فراهم کند.

به گزارش ایرنا، فاطمه محمدبیگی متولد سال ۶۰ در قزوین، تحصیلات خود را در رشته پزشکی به پایان رسانده و مدارکی نیز در زمینه طب سنتی دارد، وی در سال ۷۹ مدتی را نیز به تحصیل علوم حوزوی پرداخته است.

این پژوهشگر و مدرس دانشگاه سوابقی از جمله دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین در سال ۹۵، عضویت در کمیته اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ، عضویت در جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی و نمایندگی مردم قزوین، البرز و آبیک در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین عنوان برگزیده ۱۰ زن برتر حکمران کشور در سال ۱۴۰۲ و منتخب ۴۰ زن نخبه برگزیده کشوری در سال ۹۸ را نیز از آن خود کرده است.

پیوستن ایران به پیمان‌های بریکس و شانگهای از اقدامات مهم مجلس یازدهم بود

نماینده کنونی مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از برنامه هایش طی چهار سال گذشته به نتیجه رسیده است، خاطرنشان کرد: بنده با شعار "خانواده، محور قانون‌گذاری" وارد مجلس شدم و بلافاصله با تشکیل کمیسیون و کمیته جمعیت و در کسوت نایب رییسی موفق شدم همراه همکارانم قانون جوانی جمعیت را ظرف کمتر از یک سال به تصویب برسانیم.

وی در رابطه با قانون جوانی جمعیت، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از موارد این قانون اجرایی شده و در صورت راهیابی مجدد بنده به مجلس دوازدهم اجرای کامل این قانون بوده و در عین حال نیز نقش‌ نظارتی خود را به صورت ویژه نیز ایفا خواهم کرد.

این نامزد مجلس دوازدهم با تاکید بر اهمیت قانون جوانی جمعیت، افزود: این قانون وجوه مختلفی دارد و از نظر اقتصادی حمایت از زوج های جوان، حمایت از خانواده و حمایت از مادران و زنان شاغل، افزایش تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، افزایش خوابگاه‌های متاهلی و همچنین ارتقا سلامت مادر و کودک را در برمی گیرد که امیدواریم در نهایت نیز انجام آن منجر به زندگی بهتر مردم شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس یازدهم، با اشاره به اینکه استان به لحاظ قرار گرفتن در یک چهارراه ویژه و استراتژیکی و واقع شدن در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور نقش مهمی و اساسی در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر دارد، یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع بسیار علاقه مند هستیم تا نسبت به افزایش حوزه ریلی، مترو و همچنین ارتقا بخشیدن درجه راه های استان به همراه تکمیل آسفالت و راه های ارتباطی شهری و روستایی همچون گذشته در قالب قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) اقدامات لازم را ادامه دهیم.

وی به ارتقای ردیف بودجه ای استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: در این دوره از مجلس خوشبختانه توانستیم بودجه استان را به چهار برابر افزایش دهیم و در صورت راهیابی دوباره به خانه ملت، این موضوع را به طور جدی ادامه خواهیم داد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اهداف خود در حوزه سلامت، اظهار کرد: تغییر ضرایب مناطق محروم برای افزایش جذب پزشکان، کارمندان و همچنین افزایش سطح حقوق کارکنان مناطق محروم از جمله برنامه های اولویت دار اینجانب در صورت راهیابی به مجلس دوازدهم خواهد بود.

وی به افزایش ۲ برابری تخت های بیمارستانی استان در بخش ایجاد زیرساخت های سلامت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این طرح ها نیمه‌کاره هستند و ادامه‌ فعالیت‌های نظارتی و بودجه‌ای جهت تکمیل طرح های یاد شده در آینده ادامه خواهد داشت.

محمدبیگی با اشاره به برنامه هایش در سطح ملی، خاطرنشان کرد: به دلیل تغییرات ایجاد شده در حوزه حکمرانی جهانی، کشور ما امروز در شرایط ویژه ای قرار دارد و در همین راستا حمایت از مقاومت غزه و مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی جزو برنامه‌های ویژه‌ بنده خواهد بود.

وی ارتقا سطح دیپلماسی در حوزه سلامت، اقتصاد و علم و فناوری را جزو دیگر برنامه‌های خود دانست و اظهار کرد: این برنامه ها در طول چهار سال گذشته موفقیت آمیز بوده که از جمله آن می توان به افتتاح دانشگاه علوم پزشکی ایران در عراق و بازگشایی کنسولگری حلب با سوال بنده از وزیر سابق خارجه اشاره کرد.

وی، عضویت ایران به پیمان‌های بریکس و شانگهای در مدت زمان فعالیت مجلس یازدهم را یادآور شد و افزود: به طور قطع پیمان‌نامه های ۲جانبه، سه جانبه و چندجانبه پولی، مالی، اقتصادی، تجاری و صادراتی جزو ادامه‌ برنامه‌های بنده برای گشایش اقتصادی و رونق اقتصادی کشور در صورت راهیابی مجدد به خانه ملت خواهد بود.

محمدبیگی استان قزوین را سرشار از ثروت و نعمت‌های الهی دانست و در ادامه مهمترین مشکل منطقه را موضوع آب شرب و کشاورزی دانست و اعلام کرد: در صورت راهیابی بنده به مجلس دوازدهم، طرح های مربوط به حوزه نهضت آبرسانی را ادامه خواهم داد و امیدوارم سال آینده نیز منطقه عظیمیه قزوین هم بعد از سه دهه صاحب زیرساخت‌هایی مثل آب و برق، گاز و سایر موارد شود و این مساله نویدی است برای زندگی بهتر مردم قزوین.

گفتنی است، ایرنا مرکز قزوین فرصت تبلیغات و ارایه برنامه را برای تمامی نامزدهای انتخاباتی استان فراهم کرده و تا ۹ اسفندماه جاری و براساس قانون تبلیغات انتخاباتی فرصت برای حضور آنها را برای ارایه عملکرد در این مرکز فراهم کرده است، نامزدهای انتخاباتی می توانند برای هماهنگی جهت حضور در این برنامه با شماره تلفن های ۶- ۳۳۵۵۷۷۳۵ تماس حاصل کنند.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می شود.

استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری صاحب ۲ کرسی و در مجلس شورای اسلامی نیز صاحب چهار کرسی نمایندگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha