اسامی نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه کنگاور، صحنه و هرسین اعلام شد

کنگاور - ایرنا - اسامی نهایی کاندیداهای حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین واقع در شرق استان کرمانشاه برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایرنا فرمانداری کنگاور به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین و در اجرای ماده ٤۲ آیین نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی این حوزه را به شرح ذیل اعلان کرد:

اسامی نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه کنگاور، صحنه و هرسین اعلام شد

به گزارش ایرنا؛ صادقی فرماندار شهرستان کنگاور مرکز حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین در این ارتباط گفت که در شهرستان کنگاور ۷۷ شعبه ، شهرستان صحنه ۸۶ شعبه و شهرستان هرسین ۹۹ شعبه برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه شامل کرمانشاه با سه کرسی نمایندگی، حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین یک کرسی، اورامانات (شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر) یک کرسی، حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب یک کرسی، حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو یک کرسی و حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی یک کرسی است.

در این دور از انتخابات ۲۴۹ کاندیدای مجلس شورای اسلامی و نیز سه کاندیدای مجلس خبرگان رهبری صلاحیتشان در استان کرمانشاه تایید شده است.

براساس اعلام ستاد انتخابات استان کرمانشاه تعداد شعب اخذ رای جانمایی شده در استان هزار و ۶۶۰ شعبه است همچنین در استان کرمانشاه حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بالای ۱۸ سال حق رای دارند.

برای شهرستان کرمانشاه ۱۶ هزار نفر و نیز برای کل استان ۳۲ هزار مجری انتخابات در نظر گرفته شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha