اسامی نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه اسلام آباد غرب و دالاهو اعلام شد

کرمانشاه - ایرنا - اسامی نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو اعلام شد.

به گزارش ایرنا؛ فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب مرکز حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو روز پنجشنبه با اعلام اینکه در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ۴۰ نفر تایید صلاحیت نهایی شده اند، گفت: از این تعداد چهار نفر زن و ۳۶ نفر مرد هستند.

«حمیدرضا کرمی» در ارتباط با تبلیغات این نامزدها نیز گفت: تبلیغات انتخابات نامزدهای مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه سوم اسفند آغاز شده و تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات یعنی ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برای این حوزه انتخابیه ۱۸۸ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است، گفت: از این تعداد در اسلام آباد غرب ۱۳۲ شعبه و در دالاهو ۵۶ شعبه در نظر گرفته شده است.

اسلام آباد غرب با بیش از ۱۵۰ هزار نفر و دالاهو نیز با بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده‌اند و یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارند.

اسامی نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه اسلام آباد غرب و دالاهو اعلام شد

اسامی نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه اسلام آباد غرب و دالاهو اعلام شد

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه شامل کرمانشاه با سه کرسی نمایندگی، اورامانات (شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر) یک کرسی، حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب یک کرسی، حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو یک کرسی، حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی یک کرسی و حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین یک کرسی است.

در این دور از انتخابات ۲۴۹ کاندیدای مجلس شورای اسلامی و نیز سه کاندیدای مجلس خبرگان رهبری صلاحیتشان در استان کرمانشاه تایید شده است.

براساس اعلام ستاد انتخابات استان کرمانشاه تعداد شعب اخذ رای جانمایی شده در استان هزار و ۶۶۰ شعبه است همچنین در استان کرمانشاه حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بالای ۱۸ سال حق رای دارند.

برای شهرستان کرمانشاه ۱۶ هزار نفر و نیز برای کل استان ۳۲ هزار مجری انتخابات در نظر گرفته شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha