کاندیدای خبرگان رهبری در هرمزگان: تبیین گفتمان انقلاب از برکات مجلس خبرگان است

بندرعباس - ایرنا - کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه هرمزگان گفت: تبیین گفتمان انقلاب و توضیح و تفسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توسط نمایندگان این مجلس از برکات و دستاوردهای پنهان این نهاد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام سیدناصر محمدی هنزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مقطع کنونی بیش از همیشه به تبیین این گفتمان نیاز داریم و به همین دلیل شرکت در این انتخابات اهمیتی مضاعف دارد.

وی گفت: اگر انتخاب شوم سعی می کنم سفرهای متعدد به هرمزگان داشته باشم و فعالیت فرهنگی انجام دهم و جلسات پرسش و پاسخ عقیدتی برگزار کنم و دستورات رهبری را شرح و تفسیر دهم.

وی ادامه داد: وظایف نمایندگان مجلس خبرگان مشخص است ولی اگر نماینده خبره باشد می تواند از این فرصت برای تبلیغ گسترده و انعکاس مشکلات استفاده کند.

حجت الاسلام هنزایی در پاسخ به پرسش ایرنا درباره دلیل کاندیداتوری از حوزه هرمزگان توضیح داد: چند نفر از دوستان شاخص هرمزگان چند نوبت به یزد آمدند و درخواست کردند که از این استان نامزد شوم که البته شاید آنها هم نمی دانستند چه کسانی قرار است تایید شوند و رقبا مشخص نبودند.

حجت الاسلام هنزایی اضافه کرد: دلیل دیگر این بود که با خود گفتم در هرمزگان ثبت نام می کنم و اگر لازم شد حوزه انتخابیه را تغییر می دهم که در این زمینه هم اقدام کردم اما مهلت قانونی این درخواست تمام شده بود.

این کاندیدا در پاسخ به پرسش دیگر ایرنا که چرا در یزد کاندیدا نشده است گفت: چون کاندیداهای اینجا را می شناختم و احساس وظیفه نکردم و در یزد سه نفر کاندیدا هستند که ۲ نفر از علمای بزرگ بودند.

وی تصریح کرد: این که نماینده مجلس خبرگان بشوم یا نشوم چندان جاذبه‌ای ندارد و ۲ کاندیدای دیگر هرمزگان هم شایسته و صالح هستند و اگر آنها انتخاب شوند نه تنها ناراحت نمی شوم بلکه به خاطر برداشته شدن این بار از روی دوش خود، خوشحال‌تر خواهم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha