اثر خبرنگار ایرنا در «جشنواره رسانه‌ای ابوذر» هرمزگان برتر شد

بندرعباس - ایرنا - فرهاد شرف پور از خبرگزاری ایرنا دفتر قشم در ششمین «جشنواره رسانه‌ای ابوذر» استان هرمزگان در بخش گزارش ویدیویی بعنوان «برگزیده برتر» معرفی شد.

به گزارش ایرنا؛ آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان ششمین «جشنواره رسانه‌ای ابوذر» سه شنبه شب در سالن یاس فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان برگزار و بر اساس رای هیات داوران «فرهاد شرف پور» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) دفتر قشم در بخش «جهادتبیین» موفق به کسب رتبه دوم استانی شد.

وی پیش از این نیز در ۶ اردیبهشت امسال رتبه اول بخش تولیدات چند رسانه‌ای هشتمین جشنواره استانی مطبوعات خلیج فارس را به دست آورده بود.

اثر خبرنگار ایرنا در «جشنواره رسانه‌ای ابوذر» هرمزگان برتر شد

در لوح تقدیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان هرمزگان خطاب به «فرهاد شرف پور» خبرنگار ایرنا آمده است: گام نهادن در مسیر فرهنگ، بیان مطالبات مردمی و واقعیت زندگی اجتماعی که همانا بسترسازی فضای اندیشه، منطق و تعامل سازنده در کشور است، علاوه بر عزمی راسخ، بصیرتی دین مدار و پر عیار را می طلبد، از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و روش به تصویر عینی از واقعیت تلاش کرده و در راه دستیابی اطلاعات موثق همسو با وجدان اخلاقی و شئون انسانی اهتمام ورزیده اید، از شما قدردانی می شود.

امید است با الگو قرار دادن فرمایشات و منویات حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در راستای تشکیل جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی و خبرنگار تراز انقلاب با حضور فعالانه شما در عرصه جهاد تبیین همچنان شاهد رویش های قلمی و خلق آثار ماندگار باشیم.

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و ششمین دوره جشنواره استانی به همت سازمان بسیج رسانه و سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی و مستند پادکست برگزار شد.

در این جشنواره ۴۳۰ اثر در ۱۰ بخش و ۱۰ محور شرکت داشتند که هفت اثر به عنوان بهترین اثر (رتبه نخست) هفت اثر به عنوان (رتبه دوم) و هفت اثر به عنوان (رتبه سوم) معرفی تندیس جشنواره و لوح تقدیر دریافت کردند.

نفرات اول هر بخش این جشنواره به مرحله کشوری راه یافتند که این مرحله در اسفندماه جاری برگزار خواهد شد.

محورهای این دوره جشنواره شامل شعار سال «مهار تورم، رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزند آوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی»، «رسانه و گروه‌های جهادی» و بخش ویژه «آزادی قدس» بود.

داوری آثار این جشنواره را معصومه قاسمی گوربندی، عباس رفیعی، کامبیز حسین پور و رهبر امام دادی بر عهده داشتند.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، سرهنگ پاسدار محمدرسول جلالی رییس سازمان بسیج رسانه استانی و جمعی از مسوولان استانی و اصحاب رسانه و پیشکسوتان رسانه‌ای این استان حضور داشتند.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از هویت‌سازترین جشنواره‌ها در حوزه رسانه و فعالان این عرصه به شمار می‌رود که هرمزگان از استان‌های پیشرو در برگزاری متوالی آن است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha