۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۹
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85393064
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری قاتل متواری در سلسله

۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۹
کد خبر: 85393064
دستگیری قاتل متواری در سلسله

خرم آباد _ ایرنا _ فرمانده انتظامی لرستان گفت: فرد قاتل متواری با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی در شهرستان سلسله دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سردار یحیی الهی روز سه شنبه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری فردی در یکی از مناطق شهر سلسله بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، یک از اهالی آن محل در درگیری به وسیله چاقو مصدوم و پس از اعزام به بیمارستان فوت نموده نموده است.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی قاتل با هماهنگی مراجع قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر که متهم علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کشف چهار دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از اجرای طرح سرکشی از پارکینگ‌ها و کشف یک دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی امانی اظهار داشت: در اجرای طرح های افزایش ضریب امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان، طرح سرکشی از پارکینگ ها را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: کارشناسان انتظامی شهرستان در اجرای این طرح از ۱۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی بازدید بعمل آورده که ضمن بررسی موفق به کشف یک دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی شدند.

سرهنگ امانی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی مالباختگان با هماهنگی مرجع قضایی وسائط نقلیه کشف شده را به مالکان تحویل دادند.

کشف ۹ فقره جرائم سایبری در دورود

فرمانده انتظامی دورود از کشف ۹ فقره جرائم سایبری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمشید سیاه منصور گفت: در پی مراجعه شهروندان به پلیس فتا این فرماندهی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب شخصی، مراتب در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دورود، تصریح کرد: ماموران پلیس فتا با بهره گیری از شیوه های پلیسی موفق شدند ۲ نفر را در این رابطه شناسایی دستگیر و ۹ فقره جرایم سایبری را از آنان کشف کنند.

وی با بیان این که مبلغی از وجوه برداشتی تعدادی از شکات به حساب آنان برگشت داده شد، و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند. اظهار داشت: پلیس فتا با رصد و پایش گسترده فضای سایبری، با مجرمان و کلاهبرداران با جدیت برخورد می کند و به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سایت پلیس فتا با ما در میان بگذارند، و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرمی در این زمینه مراتب را در اسرع وقت به پلیس فتا و یا پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha