یک مسئول در سپاه کرمان: مراقب دسیسه دشمن در انتخابات باشیم

کرمان - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مراقب باشیم دشمن در انتخابات‌ دسیسه نکند و انسان هایی را در این جبهه نفوذ دهد؛ باید مجلس شورای اسلامی آینده، مجلسی قوی باشد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، حجت‌الاسلام علی عرب‌پور در جمع خبرنگاران افزود: یکی از خطوط قرمز سپاه پاسداران، انقلاب اسلامی و دستاوردهای باعظمت، بابرکت و متعالی آن است و سپاه خودش را مکلف می داند که از این خطوط قرمز، انقلاب و دستاوردهای آن دفاع، حراست و پاسداری کند.

وی بیان کرد: سپاه در مورد انتخابات و مسائل سیاسی منشوری دارد که بر اساس آن منشور و مستخرج از قانون اساسی و قوانین مندرج در آن، موظف و مکلف است که مُر قانون را در همه مسائل سیاسی رعایت کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان تاکید کرد: انتخابات به عنوان‌ موضوع سیاسی و اجتماعی برای سپاه خیلی مهم است، لذا علاوه بر ایجاد امنیت برای برگزاری یک انتخابات پرشور و همگانی، مثل همه نهادهای نظامی و انتظامی موظف به انجام تکالیف و بضاعت خود در خصوص برگزاری انتخابات پرشور و حماسی در ۱۱ اسفند است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ فرمانده و مدیری در مجموعه سپاه پاسداران حق ندارد علیه یا له نامزدهای موجود در صحنه انتخابات کار یا تبلیغ کند، حرفی بزند و این جزو خطوط قرمز سپاه است.

عرب پور ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ نامزدی در استان کرمان و سراسر کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان ندارد و از هیچ جریان فکری سیاسی و اجتماعی در این انتخابات، نه دفاع و نه حمایت می کند.

وی اظهار دتشت: پاسداران، فرماندهان سپاه و مدیران و مسئولان بسیج هم مثل تمامی مردم نسبت به حضور همگانی، پرشور و حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند وظیفه دارند.

مسئول دفتر نمایندنگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: اهمیت جایگاه مجلس خبرگان رهبری را از یاد نبریم؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم استان های کرمان و خوزستان فرمودند که خبرگان یعنی تعیین آینده رهبری و ولی فقیه در آینده کشور است، لذا این انتخابات از حساسیت بیشتری برخوردار است.

عرب پور ادامه داد: دشمن تبلیغ می کند که مردم ولی فقیه را نمی خواهند، ما مردم ایران و استان کرمان باید با حضور در کنار صندوق های رای مشت محکمی به دهان دشمن بزنیم؛ دشمن یاوه‌ زیاد می گوید و باید ثابت کنیم ملت ایران از ولایت دست بر نمی دارند و تا آخر پای ولایت طبق وصیت شهید حاج قاسم سلیمانی ایستاده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha