فرماندار: ۵۰ شعبه اخذ رای برای شهرستان ابرکوه پیش‌بینی شده است

یزد- ایرنا - فرماندار ابرکوه با بیان اینکه برای انتخابات ۱۱ اسفندماه ۵۰ شعبه اخذ رأی در این شهرستان پیش بینی شده است، گفت: این تعداد نسبت به انتخابات دوره قبل سه شعبه افزایش یافته است.

"محمدهادی زارع زاده" روز سه‌شنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا ضمن دعوت از شهروندان ابرکوهی به مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ۳۲ شعبه اخذ رای مربوط به بخش مرکزی و شهر ابرکوه و ۱۸ شعبه نیز برای بخش بهمن این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با تبیین فرمایشات چند روز گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت در انتخابات افزود: مردم ایران پس از ۴۵ سال هنوز پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و همچنان در میدان هستند و برای اینکه به استکبار و دشمنان نه بگویند با شکوه خاصی در روز یازدهم اسفندماه حماسه ماندگار دیگری را خلق خواهند کرد.

زارع‌زاده بابیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نماد مردم‌سالاری دینی است، ادامه داد: حضور گسترده شهروندان در انتخابات پیش رو موجب افزایش قدرت نظام و شکست دشمنان انقلاب است و مردم باعزم ملی و حضور حداکثری درانتخابات نشان خواهند داد که همواره میدان دار انقلاب هستند.
وی با اشاره به حضور باشکوه و کم نظیر مردم انقلابی ابرکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: همین مردم بار دیگر با حضورشان در پای صندوق های اخذ رای دشمن را مایوس خواهند کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود و از حوزه انتخابیه مهریز که شامل شهرستان‌های مهریز، ابرکوه ، بافق ، بهاباد، خاتم و مروست است یک نفر به این مجلس راه پیدا می کند.
مرکز شهرستان ۶۰ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد و شامل شهرهای ابرکوه و مهردشت و ۳۵ روستاست .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha