استاندار: بستر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در ایلام فراهم است

ایلام - ایرنا- استاندار ایلام با بیان اینکه شرایط و بستر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان فراهم شده است، گفت: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم محور و اساس برگزاری انتخابات در استان است.

به گزارش ایرنا، « حسن بهرام نیا» شامگاه دوشنبه در جلسه توجیهی انتخابات مجلس شورای اسلامی با دستگاه های نظارتی، با گرامیداشت میلاد با سعادت امام زمان و تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار کرد: هموار قدردان سربازان عرصه امنیت در لباس بی‌نام و نشان و جان بر کف امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

استاندار ایلام یادآور شد: بستر و شرایط لازم در استان برای برگزاری انتخابات حول محور فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اساس چهار محور مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم با نصب العین قرار دادن این چهار محور از سوی هیئت های اجرایی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه تسهیل گری لازم را برای آغاز رسمی تبلیغات نامزدهای انتخابات در سوم اسفند ماه انجام شده است، تصریح کرد: اساس و برنامه های قانون مداری و رعایت قانون است.

استاندار ایلام برای اینکه فضای رقابتی و تبلیغاتی در سطح استان با شور و شعور انتخاباتی همراه شود، ابراز کرد: اشراف به قانون و مسائل قومیتی استان داریم و آیند است که یک تعامل بسیار خوب را با نامزدهای انتخاباتی تجربه کنیم.

یازدهم اسفندماه روزی است که روزی است که همه مردم به وظایف خود عمل خواهند کرد و شور و شعور را در پای صندوق های رای در نقاط مختلف کشور و به ویژه استان ایلام به منصه ظهور خواهند رساند.

وی بیان کرد: صدا و سیمای کار ویژه ای صورت گرفت که نامزدهای انتخابات برنامه های خود را در دید مردم قرار می‌دهند و امروز مردم به برنامه ها رای می دهند و امید است که نامزدهای انتخاباتی با بیان برنامه، خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام شامگاه دوشنبه در جلسه توجیهی انتخابات مجلس شورای اسلامی با دستگاه های نظارتی، اظهار کرد: از بامداد پنجشنبه تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته آغاز می شود.

«فرشید زرگوش» ابراز کرد: در این ایام ‌نامزدهای انتخاباتی ملزم به رعایت قانون و یک سری الزامات هستند که باید حتما مورد توجه کاندیداهای انتخابات قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha