۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85391841
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان هنگام سرقت/کشف میلیاردی گیربکس قاچاق در شهرری

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق زورگیر در حین سرقت خبر داد و گفت: همچنین ۳۰ دستگاه گیربکس و ۳۰ دستگاه موتور خودرو های وارداتی به ارزش حدودی ۵۰ میلیارد ریال با تلاش ماموران کلانتری خاورشهر این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: در پی وقوع سرقت به عنف در هفته های اخیر؛ رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده سریعاً در دستور کار ماموران کلانتری آن محل قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند آغاز شد که سرانجام در ۲۶ بهمن ماه امسال عوامل گشت نامحسوس کلانتری در حال پوشش دهی نقاط مورد نظر بودند که ۲ مرد جوان را با یک دستگاه موتور سیکلت با پلاک مخدوش در حین سرقت مشاهده کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ماموران سریعاً در یک عملیات پلیسی، نسبت به دستگیری آنان اقدام کرده سارقان که به محض مشاهده پلیس با موتورسیکلت متواری شدند که پس از طی مسافتی تعقیب و مراقبت، در یک عملیات هوشمندانه و فنی موتورسیکلت متوقف و متهمان دستگیر و در بازرسی از متهمان ۱ قبضه سلاح سرد کشف و به همراه موتورسیکلت به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان ۲۲ و ۲۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم زورگیری و سرقت با تهدید سلاح سرد در نقاط مختلف شهرری معترف که تا کنون چهار شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند.

سرهنگ طرهانی یادآور شد: متهمان جهت کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند.

کشف میلیاردی گیربکس قاچاق در خاورشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۳۰ دستگاه گیربکس و ۳۰ دستگاه موتور خودرو های وارداتی به ارزش حدودی ۵۰ میلیارد ریال و دستگیری ۲نفر با تلاش ماموران کلانتری خاورشهر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ طرهانی اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر سردار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مبنی بر برخورد با قاچاق کالا موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشرافیت های اطلاعاتی تیم عملیات کلانتری ۱۷۷خاورشهر، انبار کالای قاچاق در محدوده استوک فروشان خاوران شناسایی که پرونده در این خصوص تشکیل و اقدامات قضائی سریعاً انجام و ماموران راهی انبار شدند.

رئیس پلیس شهرستان ری ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل؛ ۳۰ دستگاه گیربکس و ۳۰ دستگاه موتور خودرو های وارداتی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز گمرکی و بارنامه بودند کشف شد که در این راستا ۲نفر متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

این مسئول با اشاره به تکمیل پرونده و ارجاع به مقام قضائی اظهار داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha