۸۵ صندوق اخذ رای به جمع آوری آرای مردم سلسله اختصاص یافت

خرم آباد- ایرنا-‌ دبیر هیات اجرایی سلسله گفت: ۶۳ صندوق در شهر الشتر(مرکز شهرستان سلسله) و ۲۲ صندوق در بخش فیروزآباد به جمع آوری آرای مردم سلسله اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی امیری روز شنبه در نشست اعضای هیات اجرایی انتخابات سلسله با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در دفتر دادستانی اظهار کرد: از میان ۶۳ صندوق شهر الشتر ۳۰ صندوق در شهر و ۳۳ صندوق به روستاهای شهرستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در کشور ۳۴ هزار صندوق اخذ رای برای انتخابات پیش رو ایجاد شده است افزود: کل فرآیند انتخابات در دوره های گذشته ۸۳ روز بوده اما در قانون جدید این فرآیند به ۲۰۹ روز افزایش پیدا کرده است.

دبیر هیات اجرایی سلسله بیان کرد: امسال برای اولین بار در شهرستان برای خواهران یک صندوق اختصاصی واقع در دبیرستان ولایت فقیه اختصاص یافته تا با آسایش خاطر بیشتری در امر انتخابات شرکت کنند.

داستان عمومی و انقلاب شهرستان سلسله نیز با بیان اینکه فضای انتخابات چهار شاخص دارد اظهار کرد: مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات از مهمترین شاخص های انتخابات و مدنظر مقام معظم رهبری است.

سید مجید همتی با بیان اینکه دستگاه قضا از متولیان انتخابات حمایت می کند افزود: در این راستا با هر گونه بی قانونی و هنجار شکنی برخورد خواهد کرد.

همتی یادآور شد: هر چند دادگستری عضو اصلی هیات اجرایی شهرستان است اما هیچ گونه لیستی به هیات اجرایی ارایه نداده و بی طرف در امر انتخابات است.

وی تصریح کرد: هیچ کدام از مدیران حق حمایت و شرکت در مجالس نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارند و چنانچه مشاهده شود برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: مردم فهیم و انقلابی شهرستان می توانند مطالب خود را از طریق سامانه سجام با دادگستری و دادستانی در میان بگذارند و در صورت تمایل حضوری هم می توانند مراجعه کنند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند امسال برگزار می شود. استان لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد که شهرستان های سلسله و دلفان به صورت مشترک یک حوزه انتخابیه محسوب می شوند و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

شهرستان سلسله با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha