استاندار لرستان: وابسته به هیچ گروه و جریان خاصی در انتخابات نیستیم

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: دولتمردان وابسته به هیچ گروه و جریان خاصی در انتخابات نبوده و از فردی حمایت نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: مشارکت در انتخابات کاملا یک موضوع فرهنگی است و هر ارگانی باید برای افزایش حداکثری در این رویداد مهم تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه انتظارات و مقایسه کردن اقشار مختلف در جامعه می‌تواند در میزان مشارکت تاثیرگذار باشد، ادامه داد: طایفه گرایی بسیار ارزشمند است ، اما در بحث انتخابات نمی‌تواند چاره‌ساز باشد و مردم باید آگاهانه تصمیم بگیرند و سرنوشت کشور را به فرد اصلح بسپارند.

استاندار لرستان یادآور شد: هرکدام از افراد حق رأی دادند و باید فرد مورد نظر را انتخاب کنند، اما دولت وابسته به هیچ گروه و جریان و فرد خاصی نیست و در مجموع هیچ کاندید خاصی ندارد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان نیز در این نشست اظهار کرد: اعضای برگزاری انتخابات نباید گرایش خاصی به نامزدهای انتخاباتی داشته و انتظار می‌رود بی طرفی کامل را پیشه کنند.

احسان یاوری افزود: اکنون معدل نظرسنجی ها نشان می‌دهد هرچه به زمان برگزاری نزدیک می شویم علاقه مندی برای مشارکت مردم لرستان در انتخابات بالاتر رفته و به بیش از ۵۰ درصد رسیده است.

وی گفت: تنشی در لرستان در راستای انتخابات وجود ندارد، دولت نامزد انتخاباتی ندارد و از کسی حمایت نمی‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha