۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85384731
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دشمن برای برگزار نشدن انتخابات در ایران هزینه کرده است

قزوین - ایران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی برای برگزار نشدن انتخابات در ایران هزینه های کلانی خرج کرده اند، چرا که می داند با مشارکت حداکثری در انتخابات بسیاری از مسایل کشور حل خواهد شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری آبیک، عباس کاظمی روز دوشنبه در همایش رای اولی های پسر شهرستان آبیک که در محل سالن باران مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار شد، تصریح کرد: استکبار هزینه کرده تا الگوهای حکمرانی خود را از دولت های جهان سوم تامین کند و صحنه امروز غزه هزینه پیاده کردن الگوی رفاه و توسعه غرب است.

وی با اشاره به نقش آمریکا در جنگ غزه، افزود: امروز آمریکا شخصا و بدون نقاب در غزه جنایت های بی شماری را مرتکب می شود و واضح است که منطق رفاه و توسعه در گفتمان غربی، بی عدالتی محض است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ضمن تاکید بر مطالعه بحران غزه توسط دانش آموزان، تاکید کرد: امروز شاهد یک واقعیت انسانی و نسل کشی در این منطقه هستیم که این بحران حقیقت پنهان شده ای بود.

به گفته وی، الگوی رفاه امروز به شکل کشتار مردم بی گناه غزه پیاده می شود تا جایی که آبروی استکبار جهانی ریخته شد.

کاظمی با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری است که تمام تصمیمات حکمرانی از جمله حکمرانی ملی، محلی در آن بر مبنی انتخابات اجرا می شود، افزود: با گذشت ۴۵ سال از انقلاب اسلامی، شاهدبرگزاری ۴۱ دوره انتخاباتی در کشور بوده ایم و همچنان نیز این مساله ادامه دارد.

معاون سیاسی استاندار قزوین در این نشست ضمن دعوت دانش آموزان به مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری، تصریح کرد: معرفی و تبیین ظرفیت های عظیم نسل جدید یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به پیشینه تمدن غنی در ایران، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با دارا بودن تمدنی غنی و افتخارات بی بدیل برای مقابله هوشمندانه با تهدیدات دشمنان که امروز با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی وارد میدان شده، باید سطح آگاهی و هوشمندی خود را بالا ببرند.

کاظمی با تاکید بر مطالعه تاریخ معاصر به دانش آموزان، خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان به عنوان نسل آینده بایستی شناخت مسیر انقلاب در طول ۴۵ سال گذشته و همچنین مطالعه افق و چشم انداز انقلاب و نسل طلایی و هوشمند جامعه را درک کنید و آموزش و پرورش نیز در تبیین این چهار مولفه برای دانش آموزان و جامعه نقش کلیدی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha