۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85385936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عامل پیروزی رسانه‌های ایران اتکا به باورهای عمیق اسلامی است

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: عامل پیروزی رسانه‌های ایران نه داشتن تجهیزات قوی بلکه اتکا به باورها و آرمان‌های عمیق اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی روز سه شنبه در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر افزود: امروز در جنگ‌های حقیقی ناترازی و بی عدالتی را رسانه‌های قدرتمند جهان مشخص می‌کند و متاسفانه تجهیزات دشمن بسیار قوی، به روز و متراکم است.

وی اضافه کرد: وظیفه رسانه‌های انقلابی این است که در صحنه‌های مه آلود، حقیقت را به مردم نشان دهند و محاسبات دشمن را برهم بزنند.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: ما در خلق محتوا، واژه‌ ها را مقدس می‌کنیم و همواره اراده رسانه‌های ایران در تمام فتنه‌ها و آشوب‌ها بر تجهیزات رسانه‌ای دشمن پیروز شده است.

این مسوول تاکید کرد: همه ما موظف هستیم میدان رسانه و جغرافیای عمل خودمان را بشناسیم، چراکه برد واژه‌ها و کلمات شما از برد موشک‌های حاجی زاده، بیشتر است.

به گفته وی، دشمن در نزدیکی انتخابات به هیچکدام از احزاب سیاسی امیدوار نیست و می‌خواهد همه ارکان نظام را یکجا زمین گیر کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) خاطرنشان کرد: مرز بین ما و دشمن را آرمان‌های اسلام مشخص می‌کند، اما در فضای رسانه این مرزبندی دشوار بوده و ممکن است به همان اندازه که با صلح زندگی می‌کنیم، همواره در سایه جنگ قرار داشته باشیم.

سردار رفیعی آتانی یادآور شد: از همه شما رسانه‌ها می‌خواهم تا روزهای باقیمانده تا انتخابات شور رسانه‌ای را افزایش داده و بستر را برای رقابت داوطلبان فراهم کنید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha