۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85387675
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین اصل است

۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبر: 85387675
مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین اصل است

قزوین - ایرنا - مدرس فقه فرهنگ و رسانه در حوزه و دانشگاه گفت: مساله انتخابات همواره باید مورد توجه جدی قرار گیرد و حضور مردم پای کار، انقلاب و مشارکت آنها مهمترین اصل در انتخابات است.

حجت الاسلم مهدی صرامی روز پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه قزوین که در حسینیه چهار انبیاء (ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کسی می تواند داعیه خیرخواهی مردم را داشته باشد که خداوند به او این اجازه را داده باشد.

وی ادامه داد: ۲ الگوی حکومتی وجود دارد، حکومت قهری که به نظام پول و قدرت نظامی تکیه داده است و دومی حکومت تبیینی‌ که حکومت در دین اسلام و دستگاه حاکمیت الهی براساس تبیین صورت می پذیرد.

حجت الاسلام صرامی افزود: وقتی مردم در میدان باشند برای کشور و نظام می‌شود کارهای بسیاری را انجام داد اما اگر مردم نباشند، هیچ کاری صورت نمی‌گیرد و حکومت اگر خود را مشروع هم بداند برای هدایت آمده و به اندازه ای که مردم بخواهند آنها را هدایت می کند.

وی با بیان اینکه دنیا امروز وارد یک قدرت نظام سایبری شده، خاطرنشان کرد: این مساله یعنی مدیریت اراده انسان ها که وارد عصر فرانوی استعمار شده است.

به گفته حجت‌الاسلام صرامی، مردم ایران ملتی خاص هستند و به همین دلیل تمام تلاش دشمن ضربه زدن بر اراده آنها است.

این مسوول ادامه داد: دشمن تا جایی می‌تواند ضربات خود را پیش ببرد که ملت احساس نکند ضربه از بیرون است در آن صورت مردم ایران به صورت جدی در صحنه حضور پیدا می کنند.

این مدرس فقه حکومت، فرهنگ و رسانه در حوزه و دانشگاه یادآور شد: اگر قرار است بر ملت ضربه‌ای وارد شود باید مدیریت اراده آنها تحت کنترل قرار گیرد و بهترین راه در انجام این کار، مدیریت اراده رسانه ها است.

وی ادامه داد: ابزار نوین رسانه می تواند علایق و بینش آدم ها را تغییر دهد، بنابراین شناخت زیرساخت های هوش مصنوعی و نظام سایبری از موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام صرامی تصریح کرد: قدرت حکومت از مردم است و همین موضوع باعث می شود تا دشمن همه هزینه خود را برای ناامیدی‌ مردم به کار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha