تقدیرنماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گرگان- ایرنا- آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان و علی‌محمد زنگانه استاندار این استان در پیام مشترک از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان در این پیام آمده است؛ مردم همواره عظیم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی ایران بوده‌اند و حتی لحظه‌ای این نظام مقدس را تنها نگذاشته‌اند.

در ادامه این پیام عنوان شده؛ حضور کم نظیر مردم استان در همه‌ی شهرهای استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال بار دیگر پیوند ناگسستنی مردم و حکومت عدالت محور جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید تا بار دیگر توطئه‌های دشمنان قسم خورده این آب و خاک نقش بر آب شود.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان و استاندار این استان در بخش دیگری از این پیام مشترک عنوان کردند؛ راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در واقع مقدمه‌ای برای مشارکت پرشور مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود تا همچون همیشه با حضور آگاهانه خود برگ زرینی را در کتاب تاریخ انقلاب ثبت و درج نمایند.

در پایان این پیام ذکر شده؛ اینجانبان ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از حضور پرشور و همراه با بصیرت مردم شهید پرور استان تقدیر می‌نماییم و بر این باوریم که در سایه وحدت و انسجام بی نظیر موجود در گلستان، شاهد برگزاری انتخاباتی منحصربفرد در ۱۱ اسفند خواهیم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha