۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85383159
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پیمان دوباره گلستان با آرمان‌های انقلاب

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبر: 85383159
پیمان دوباره گلستان با آرمان‌های انقلاب

گنبدکاووس- ایرنا- ساکنان شهرهای شرق استان گلستان مانند سایر نقاط ایران اسلامی امروز یکشنبه بار دیگر با حضور در راهپیمایی۲۲ بهمن و سردادن فریاد استکبارستیزی و تاکید بر ایستادگی در مقابل ظلم و جور مستکبران، با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیمان دوباره بستند.

به گزارش ایرنا، مشاهده اقوام و مذاهب گوناگون در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن گنبدکاووس، کلاله، مینودشت، آزادشهر، رامیان، گالیکش و مراوه تپه در شرق گلستان و مشت‌های گره کرده برای حمایت و همراهی همیشگی با انقلاب اسلامی، بار دیگر اتحاد ساکنان سرزمین رنگین کمان اقوام و همدلی آنان برای تقویت ایران اسلامی را به اثبات رساند.

دختران و پسران دهه هشتاد و نودی در کنار پدران و مادران خود با در دست داشتن پرچم ایران و پلاکاردهایی با مضمون شعارهای انقلابی و سرداد فریادهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله، در بهار آزادی جای شهدا خالی، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده و ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است» در این رویداد سیاسی شرکت کردند.

پیمان دوباره گلستان با آرمان‌های انقلاب

کودکان و نوجوانان این سرزمین با وجود اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی نداشتند اما شنیدن خاطرات و روایات ایثار و از جان گذشتگی جوانان دهه چهل و پنجاه برای به ثمر رسیدن این انقلاب از پدران و مادران و بزرگ‌ترها باعث شد برای بی نتیجه نشان دادن تلاش دشمنان در ایجاد ذهنیت منفی نسبت به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در صحنه حاضر شوند.

اجرای حماسی گروه سرود دانش آموزی در کنار حمل پرچم چندین متری جمهوری اسلامی بر دستان حاضران در کنار مادرانی با کودکان خردسال در آغوش گرفته و پیرمردان و پیرزنانی عصا به دست که خود از یادگاران انقلاب اسلامی هستند از جمله جذابیت های راهپیمایی ۲۲ بهمن در گلستان است.

پیمان دوباره گلستان با آرمان‌های انقلاب

حتی عده ای از عزیزان گلستانی که به دلیل معلولیت و جانبازی امکان پیاده روی نداشتند هم با استفاده از ویلچر و یا به کمک فرزندان و دوستان خود در جمع راهپیمایان حاضر شدند زیرا حضور در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را برای خود افتخاری مهم می‌دانند.

لباس های رنگی اقوام حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن گلستان از ترکمن، بلوچ، ترک، سیستانی و قزلباش تا سایر قومیت ها در قاب دوربین رسانه ها، نمایش گوشه ای از وحدت و انسجام حاکم بر گلستان است و به برکت جهاد تبیین شکل گرفته برای معرفی دستاوردهای نظام با هدف امیدآفرینی هر روز بر این اتحاد و همدلی افزوده می شود.

پیمان دوباره گلستان با آرمان‌های انقلاب

راهپیمایان در گفت و گو با ایرنا اعلام کردند که ملت ایران عاشقانه انقلاب اسلامی را دوست دارند و همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود و در هیچ شرایطی دست از حمایت خود از ولایت فقیه و رهبری برنخواهند داشت.

مشارکت چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایانگر این مهم است که مردم ایران هیچ وقت گول تبلیغات دروغین دشمنان را نخواهند خورد و همیشه همراه انقلاب و رهبری هستند و بار دیگر با حضور پرشور در صحنه، مشت محکمی بر دهان استکبار از جمله آمریکا جنایتکار و همدستانش زدند.

پیمان دوباره گلستان با آرمان‌های انقلاب

به گزارش ایرنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم وفادار به انقلاب در شهرها و روستاهای گلستان برگزار شد.

راهپیمایان با شعارهایی مانند الله اکبر خامنه ای رهبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، با آرمان های ارزشمند امام (ره)، شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید بیعت کرده و به یاوه گویی استکبار و دشمنان پاسخ دندان شکن دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha