معاون استاندار فارس: دولت سیزدهم ‌زمینه مشارکت جوانان را فراهم کرد

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: دولت مردمی سیزدهم زمینه مشارکت و فعالیت جوانان در عرصه‌های مختلف را فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل سفلی، عصر شنبه در همایش ایران قوی با مشارکت حداکثری که با حضور جمعی از بخشداران، دهیاران و شهرداران استان فارس در شیراز برگزار شد افزود: هرچند هنوز برخی موانع و مشکلات اجازه نمی دهد که جوانان ما در مسیر برنامه‌های خود حرکت کنند که یکی از این موانع نظام بانکی است.

وی، با بیان اینکه امروز جوانان ما در حوزه‌های اقتصادی پر از ایده‌های فناورانه و نوآورانه هستند ادامه داد: دولت توانست که با کاهش زمان صدور مجوزهای کسب و کار زمینه و فضا را برای ورود جوانان به فعالیت های اقتصادی بیش از پیش فراهم کند.

او اظهار کرد: هرجا زمینه حضور و مشارکت مردم و به ویژه جوانان فراهم شد پیشرفت هایی در عرصه های مختلف حاصل شد و هرکجا این ظرفیت ها را به درستی به کار نگرفتیم پیشرفتی حاصل نشد.

معاون استاندار فارس: دولت سیزدهم ‌زمینه مشارکت جوانان را فراهم کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، یکی از مهمترین اضلاع دولت سیزدهم را مردم‌گرایی دانست و گفت: از تابستان امسال و با حمایت و تدابیر استاندار فارس مسیری را در این معاونت آغاز کردیم و شناسایی مشکلات مزمن شده در استان بود.

قزل سفلی افزود: راه‌اندازی کاروان‌های خدمت در استان از دیگر اقدامات انجام شده برای رویکرد مردم گرایی دولت مردمی سیزدهم است که در آن مسئولان با حضور در بخش ها و روستاها مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک مورد بررسی قرار می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha