۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85382962
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تردد در قزوین ثبت می‌شود

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: میزان تردد خودرو از راه‌های ارتباطی این استان در روزهای معمولی یک میلیون ۳۰۰ هزار دستگاه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز شنبه در آیین بهره‌برداری از ۲۴ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که با حضور وزیر راه و شهرسازی همراه بود، تاکید کرد: حوزه راه و مسیرهای ارتباطی قزوین نقطه برجسته این استان در کشور محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: آمارها نشان می‌دهد که میزان تردد خودروها در روزهای تعطیل به یک میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو در روز می‌رسد که پیش بینی می‌شود این رقم در نوروز به بیش از ۲ میلیون خودرو برسد.

استاندار قزوین با بیان اینکه ظرفیت‌های استان قزوین باید در سطح استان و سطوح ملی مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: قزوین در مقایسه با امکانات و تجهیزات موجود خود خوشبختانه خیلی خوب توانسته به شهروندانش خدمات ارایه کند.

اعلایی ادامه داد: در حوزه راه و شهرسازی نیز الحمدالله همواره اقدامات خوبی را شاهد بوده ایم که جا دارد از همکاران متولی در این زمینه قدردانی شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین خاطرنشان کرد: بخش عمده مشکلات قزوین به علت دیر استان شدن و نبودن بودجه کافی بوده که همین مساله باعث شده تا در برخی حوزه‌ها مثل راه های روستایی با مشکلاتی مواجه شویم.

اعلایی به موضوع فرودگاه قزوین هم اشاره کرد و گفت: قزوین جز اولین شهرهای کشور بود که در گذشته فرودگاه داشت اما در حال حاضر تنها مرکز استانی است که به همراه قم فاقد فرودگاه می باشد.

به گفته اعلایی، استان قزوین در صورت داشتن فرودگاه و به لحاظ صنعتی بودن، می تواند از نظر اقتصادی متحول شود و صرفه اقتصادی آن نیز مشمول حال استان نیز خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی روز شنبه به همراه هیاتی و به منظور بازدید از پروژه آزادراهی قزوین - تنکابن، واگذاری و بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در ناحیه شهری مهرگان، عملیات آماده سازی ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی در سه شهرستان استان، افتتاح طرح‌های راهداری، بازدید از عملیات خدمات زیربنایی در شهرک عظیمیه، حضور جشن جوانی جمعیت و شرکت در نشست شورای مسکن به استان قزوین سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha